MuscleMeat

Chlomid over datum?

Clomid kan zelfs gevaarlijk zijn. Overgens is 150mg pd de normale dosis. Hou je oogboldruk in de gaten.

Clomid verliest ook snel zijn prikkel op de Hypofise,nolva daarintegen is sterker,met minder. Max 20mg pd.

Overgens kost clomid helemaal niets,dus een verlies is het ook niet als je het wegflikkert en er nolva voor in de plaats neemt.

Bij zeer lange zware kuren is een combinatie wel weer lekker,maar dan spreek ik van 9-12mnd on.

Van die oogboldruk met clomid wist ik.
Ik deed altijd +/-21 dagen, begon met 150 mg voor enkele dagen, zakte dan nr 100 en uiteindelijk nr 50 /dag. Volgende keer eens nolva doen.

bedankt voor de info.

• Topic Starter Topic Starter
Van die oogboldruk met clomid wist ik.
Ik deed altijd +/-21 dagen, begon met 150 mg voor enkele dagen, zakte dan nr 100 en uiteindelijk nr 50 /dag. Volgende keer eens nolva doen.

bedankt voor de info.

Ik ga gewoon 2 weken op 50mg per dag dus dat zal wel goedkomen kwa oogbal druk hoop ik :)

Veeeeeeeeeeel te weinig 50mg,das 1 tab

Clomid bezorgt een boel mensen een behoorlijke dip....in de vorm van down (depri) voelen.
+ een shitload aan puisten.

Heel mijn rug zat onder de pukkels, ben er zelf nog zonder littekens vanaf gekomen.
Mijn broer heeft nog stees littekens op zijn schouders van een clomidperikeltje 4 jaar geleden.

De reden dat ik geen clomid gebruik is dat ik het aan mn ogen merk.. Af en toe flitsen, af en toe wazig beeld.. Gewoon t*fus zooi dus..

Meen je dat serieus? mij is door mn bron aangeraden 50mg per dag voor 2 weken omdat het maar 30mg dianabol voor 5 weken was.. zei hij dan.
waarom zeg jij te weinig? en wat raad je dan aan?

Kriel is volgens mij sarcastisch met "1 tab / 2 weken" ipv "1 tab /d voor 2 weken". ;)

Nee werkelijk, 150mg Citraat komt qua werking overeen met 20mg Tamoxifen

Hou er rekening mee dat Clomid vele malen zwakker is dan Nolva. Met meer bijwerkingen.
Overgens is nolva opzich ook niet geheel ongevaarlijk,qua Hersenbloedingen en een rode lijn naar levercarcionoom

Terug
Naar boven