Fitness Seller

Chocola, female competitive bodybuilder

Bezoekers in dit topic

Super prestatie meid.

Staat echt droog en hard.

Respect.
 
Wow, ik sluit me aan bij Pillz en Bricone, een zeer mooie prestatie om trots op te zijn!
Het voorproefje van de shoot belooft ook heel wat, prachtige foto's!

Zou ik je een PB'tje mogen sturen over de buikwandcorrectie die je hebt gehad? :)
 
Heel erg bedankt allen!
En sure Sanne!!
 
Succes morgen. Kan er niet bij zijn helaas. Gaat Bar met je mee backstage?
 
Wie is Bar? Hoop dat ie gezellig is als ie met me mee gaat haha.
 
damn! ik sluit me aan bij vorige posts: goed droog en hard!

succes alleszins morgen! en geniet er vooral van :D
 
H
 
Laatst bewerkt:
E
 
Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit ;)

Wat de mensen op straat ervan vinden boeit niet. Nastaren is altijd een teken dat je goed bezig bent :p
 
Heel goede shape. Succes!
 
Dat is een beetje een loze opmerking natuurlijk. Misschien is het mijn doel helemaal niet om zacht en vrouwelijk te blijven?
Persoonlijk vind ik mezelf op dit moment helemaal niet sexy en aantrekkelijk en dat MOET ook op dit moment helemaal niet, want ik zit vlak voor m'n wedstrijd joh. Ik ben een fucking tank die op straat wordt nagewezen en waar dingen naar geroepen worden. Heerlijke periode. Maar ik kan je garanderen dat ik over twee weken alweer 12% sta want ik vind dit ook niet sexy en vrouwelijk, maar dat is nu in deze week toch ook mijn doel helemaal niet? Ik ben een bodybuilder. Geen bikini meisje of missverkiezing deelnemer. Ik HOOR er angstaanjagend uit te zien nu. Mijn lijf schreeuwt ook om een paar procentjes erbij maar dat is nu helemaal niet aan de orde. Ik denk dat je dat uitje kan shaken :)

Ik ben zo fucking steenhard nu, een wijf dat niet belachelijk post-constructivistisch pissig "let all get along, and if you don't you're harrassing me" doet, maar gewoon logisch met haar conditie omgaat en er trots op is.

in tegenstelling tot

http://www.funnyjunk.com/Fat+shaming+saturday/funny-pictures/5285226
 
Su
 
Laatst bewerkt:
E
 
Laatst bewerkt:
Ik
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet eens wie dat is of zijn :P Ik ga gewoon met m'n eigen coach Ruben Baars, zijn vriendin en ik neem m'n trainingsmaatje mee backstage voor de support. :)

Ohhh okay Barry zit ook in team van Ruben, betekend natuurlijk niet dat je hem dan kent. Geeft niet hihi
Succes morgen.
 
Zieke prestatie, ben benieuwd naar het resultaat!
 
4
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven