- Waardering
- 186
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 57kg
- Vetpercentage
- 6%
Jaaa, bruut he! Ik kon het inderdaad ook zo erg bij m'n wangen en kaak, zo bizar.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe krijg je het allemaal geregeld? Komt door de endorfine van de chocolade
Je hebt vast n babysitter van goud
Wat n prestatie, je bent echt n KANJER![]()
En koken moet je toch, dus dan maar dubbelop
Bedankt voor complimentje!!!
Wat ik wel deed was om 5.30 opstaan zodat ik al m'n cardio had gedaan als ze wakker werden. Op 't laatst was het toch mooi 1,5u cardio per dag. Maar zelfs daar genoot ik van!Laatste fotootje van vandaag: progressie 6 maanden tijd.

Wel heel snel gedaan. van kippekont naar echte kont![]()

Mijne zijn nu gewoon bolle vochtbillen. Martyn, hoeveel kilo kwam jij aan na je wedstrijd en wanneer rotte het vocht op? Was je lang on geweest? Ik heb wat problemen met de rebound. Hou nu denk ik zo'n 12 kilo vocht nog vast. Morgen nakuur in en vanaf vandaag echt helemaal clean tot 't vocht is opgerot. M'n kop is opgeblazen en m'n buik ook; armen en benen nog steeds hard en droog. Ziet er niet uit haha. En ik maar denken, na de wedstrijd eet ik er lekker wat vet aan en ben ik weer mooi, sexy en vrouwelijk. NOT. Voel me ugly as fuark. Vrijdag had ik een date en heb de hele avond met m'n drankje 'casually voor m'n buik' gezeten. 't Komt ook echt door het niet clean eten hoor, niet alleen door de rebound. Maar ik wil er nu echt vanaf.
. Vrouwen die on zijn of zijn geweest heb ik echt 0 verstand van..