AndroidHealthClinic

Chocola, female competitive bodybuilder

• Topic Starter Topic Starter
L

Laatst bewerkt:
Mooie pica's en beste progressie.

monster progressie zeg.

Mooie progressie indd!

goeie glute progressie ook :D

Wow, een bewonderenswaardige progressie!! :heart:

Echt zo super mooi! Knap gedaan hoor! Mooi voorbeeld ook!

echt gekke progressie op 6 maanden tijd hoor

linkse foto oogt ook zo lief en onschuldig, terwijl de rechtse foto.... :D

H

Laatst bewerkt:
Hoe krijg je het allemaal geregeld? Komt door de endorfine van de chocolade :D
Je hebt vast n babysitter van goud

Wat n prestatie, je bent echt n KANJER ;)

Hoe krijg je het allemaal geregeld? Komt door de endorfine van de chocolade :D
Je hebt vast n babysitter van goud

Wat n prestatie, je bent echt n KANJER ;)

Sweet! Ik ga gewoon trainen als ze op school zijn, dat lukt altijd prima :) En koken moet je toch, dus dan maar dubbelop ;) Bedankt voor complimentje!!!

Laatst bewerkt:
lijkt me weliswaar allesbehalve simpel om al dat trainen, dïeten en zware wedstrijdprep te combineren met het leven als single mama van 4 kinderen... moet je echt wel een bikkel van een vrouw voor zijn

niks dan respect daarvoor :)

Ik heb echt geen moment moeite gehad met de drukte, de kids of de prep.. Koken moet je toch! Kan net zo goed dubbel koken, net zo snel :) Wat ik wel deed was om 5.30 opstaan zodat ik al m'n cardio had gedaan als ze wakker werden. Op 't laatst was het toch mooi 1,5u cardio per dag. Maar zelfs daar genoot ik van!

Wel heel snel gedaan. van kippekont naar echte kont :o

Ja, ik heb nergens een foto van die bil hoe die was op de wedstrijd volgens mij, maar zo'n bil vol aders enzo is toch niet lekker man!? Jij weet toch ook als geen ander hoe dat eruit ziet op de wedstrijd, zo'n kneiterharde glute! Haha!!

ik hou wel van knetter harde glutes

M

Laatst bewerkt:
Mijne zijn nu gewoon bolle vochtbillen. Martyn, hoeveel kilo kwam jij aan na je wedstrijd en wanneer rotte het vocht op? Was je lang on geweest? Ik heb wat problemen met de rebound. Hou nu denk ik zo'n 12 kilo vocht nog vast. Morgen nakuur in en vanaf vandaag echt helemaal clean tot 't vocht is opgerot. M'n kop is opgeblazen en m'n buik ook; armen en benen nog steeds hard en droog. Ziet er niet uit haha. En ik maar denken, na de wedstrijd eet ik er lekker wat vet aan en ben ik weer mooi, sexy en vrouwelijk. NOT. Voel me ugly as fuark. Vrijdag had ik een date en heb de hele avond met m'n drankje 'casually voor m'n buik' gezeten. 't Komt ook echt door het niet clean eten hoor, niet alleen door de rebound. Maar ik wil er nu echt vanaf.

Voor mannen werkt het sowieso heel anders. Heb 1 kuur gedaan voor me wedstrijd van 12 weken(was ook gelijk me eerste kuur ) en bleef na me wedstrijd nog 5 weken on. Kwam zon 10-12 kilo aan maar ik vind het nooit zo erg om veel vocht vast te houden :D. Vrouwen die on zijn of zijn geweest heb ik echt 0 verstand van..

Terug
Naar boven