MuscleMeat

Chocola, female competitive bodybuilder

• Topic Starter Topic Starter
W

Laatst bewerkt:
Heb je gehele kuur anti conceptie door geslikt?
Voor de wedstrijd even gestopt?

Waarom vind je dat niet erg? Plofkop staat je goed? Ik ben echt een draak! Maar wanneer was 't echt weg bij jou? En hoe snel na j wedstrijd ging je weer netjes op schema? Ik loop iedereen uit te horen nu hoor, beetje vergelijken :P Ik word goed begeleid en 't komt echt allemaal goed'. Maar is fijn om te horen van anderen wanneer 't weg ging.

nee plofkop staat me helemaal niet maar gains staan voorop :p.
Ik heb een week echt alles gegeten en daarna ging ik door bulken maar voornamelijk clean. Echt heel veel meer vocht dan normaal had ik niet.

Post is pic van gezicht volgens mij valt dat draakgehalte wel mee

[q

Laatst bewerkt:
Die foto in dat jurkje is toch goed? Wanneer gaan we daten?

---------- Toegevoegd om 13:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:49 ----------

Wat was je cycle trouwens als ik vragen mag?

[q

Laatst bewerkt:
D

Laatst bewerkt:
verdomd stil hier... nog steeds aan het genieten/bekomen van je post contest? :D

H

Laatst bewerkt:
Mooi dat je zo open bent, ook over de 'downside' van het hele gebeuren, als je het zo kunt noemen. Zou leuk zijn als je 't zo bij blijft houden :)

Heel mooi en eerlijk verhaal over wedstrijden draaien.

Top meid :thumbs:

Knap dat je er zo over praat. Je hebt een top prestatie neergezet en je hebt een open eerlijke mindset. :)
Je moet er iets voor over hebben en dat heb jij laten zien. Ik geloof ook best dat het verslavend werkt.

Clean eten en alles afwegen is eigenlijk een "verslaving". Als ik een weekje gewoon mee eet met mijn gezin ben ik echt blij dat ik gewoon weer men rijst met spinazie kan eten. Zeer raar gevoel en ik voel me gewoon ook veel beter als ik schoon eet.

De rebound psychisch en fysisch na de wedstrijd is normaal, al heb ik zelf nog geen wedstrijden gedaan, heb dit vroeger genoeg gezien bij vrienden die wel wedstrijden draaiden.

Maar het is goed dat je je verhaal doet. Daar leren anderen ook van en het zal bij jou ook wel eens goed doen om je hart te luchten.

T

Laatst bewerkt:
kan best geloven dat het zowel mentaal als fysiek heel zwaar is hoor, zowel de prep maar des te meer ook de rebound omdat je zo lang naar dat ene moment toe geleefd hebt... en daarna is dat moment voorbij en 'hoeft' het in principe allemaal niet meer zo streng, hoewel je dat in lichaam en geest waarschijnlijk al zodanig gewoon geraakt bent

persoonlijk doe ik helemaal geen wedstrijd en heb ik daar ook geen aspiraties toe, ik train gewoon hard voor mezelf en leef daar zo consistent mogelijk naar... puur als uitdaging naar mezelf, om te zien wat ik uit mijn lichaam kan halen en hoe ver ik het kan drijven
en toch was ik na een week vakantie enigszins blij om terug thuis te zijn zodat ik terug als een gek mijn voeding tot in de puntjes kon afwegen en mij terug dagelijks op mijn kip en witte vis kon storten :D

langs de andere kant: je "maiden voyage" (om het zo te zeggen) qua prep en naschok heb je nu gehad en zal vermoedelijk wel een enorm leerrijke ervaring geweest zijn voor je
met de inzichten en ervaring, zowel wat het met je lichaam doet als met je koppie, die je nu hebt weet je toch op zijn minst waar je je de volgende keer enigszins kan aan verwachten en je zal je daar nu ook een stuk mentaal op kunnen voorbereiden en het beter kunnen plaatsen in het proces :)

Super om te lezen. Echt heel knap hoe je alles doet!

Je zou zo schrijfster kunnen worden. Leuk om te lezen.

ja goed idee...schrijf s n boek....;)

50 shades of whey :cool:

super gaaf!

Terug
Naar boven