AndroidHealthClinic

Chocola, female competitive bodybuilder

• Topic Starter Topic Starter
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Kleine shape update...

Laatst bewerkt:
Nice shape!

wou het inderdaad zeggen na die foto te zien: lekkere taille :D
en goeie glutes :p

ziet natuurlijk vrij weinig op de pic, ik zou half naakt 1 nemen voor betere beoordeling :cool:

Bedankt voor de lieve reacties!

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de lieve reacties!

Zijn zat instagram accounts met dames met wat minder moreel dan ik :p vind dit al op 't randje.

Dit al op het randje? Maar je hebt foto's waar je in bikini of half naakt op staat :o
Heb je dan op die foto's ineens minder moreel dan op de update foto?

[QUOTE="

Laatst bewerkt:
Ik vind wedstrijdfoto's en fotoshoots iets heel anders dan in je bh en je string op Instagram.

Jij staat zonder bh met string op instagram (achterkant foto), wat niet lijkt op wedstrijd of fotoshoot. Mij maakt het echt niks uit hoor, maar daardoor vond ik het apart dat je zegt dat je deze foto op het randje vindt.

[QU

Laatst bewerkt:
Zat je je te vervelen :P Geef dan ook meteen ff een likeje!

Ik heb zelf geen instagram haha, dus ik heb je hier een like gegeven, maar ik zat me inderdaad te vervelen :)
Mooie foto's, beter dan die ''oh kijk mijn nieuwe outfit!!'' foto's waarbij de foto zelf 80% tiet is en 20% outfit van een hoek waarvan je niet echt kan oordelen over de outfit (van andere personen dan he, die inderdaad minder moreel hebben dan jij).

Ik heb zelf geen instagram haha, dus ik heb je hier een like gegeven, maar ik zat me inderdaad te vervelen :)
Mooie foto's, beter dan die ''oh kijk mijn nieuwe outfit!!'' foto's waarbij de foto zelf 80% tiet is en 20% outfit van een hoek waarvan je niet echt kan oordelen over de outfit (van andere personen dan he, die inderdaad minder moreel hebben dan jij).

Het is toch wat allemaal :eek:

OT: Goeie shape

Terug
Naar boven