XXL Nutrition

Chocolademelk goed na sport

FrankyB

Advanced Bodybuilder
Waardering
40
Lengte
1m75
Massa
97kg
Vetpercentage
16%
Goed nieuws :D
Chocolademelk goed na sport
BRUSSEL - Chocolademelk is heilzamer dan de energiedranken met vitaminesupplementen om na stevige inspanningen vocht- en suikertekorten aan te vullen.

Dat meldt het Vlaamse gezondheidsmagazine Bodytalk donderdag.

Wat het verschil maakt is nog onduidelijk. Mogelijk heeft het te maken met de aanwezigheid van sucrose in chocolademelk.

Onderzoekers lieten goed getrainde wielrenners zich flink moe fietsen.

Helft langer trappen

Vervolgens gaven ze die chocolademelk of een energiedrank, beide met evenveel suikers.

Bij een nieuwe fietsopdracht bleef de eerste groep de helft langer trappen dan degenen met de energiedrank. De resultaten werden bevestigd in een nieuw onderzoek.

Uit een derde studie blijkt dat ook de spieren van voetballers sneller herstellen na het drinken van magere chocolademelk dan met een energiedrank.

© ANP
Bron: nu.nl

Schijnt zelfs dat bier nog beter is na het sporten...:p

Chocomel is het sap van Satan.

Oud nieuws

Ik drink altijd chocomelk na de training:)

Ik ga magere chocolade melk inslaan :D

Goh de nostalgie begint weer helemaal boven tekomen. Net zoals vroeger hier op het forum, dat de een met iets kwam wat dan zogenaamd goed of gezond zou zijn en 200 anderen het dezelfde week nog in huis hadden gehaald. De hype is nog niet dood. Chocolade melk is de shizzle ! Gaat nog effe naar de supermarkt voordat ie sluit...!

Chocolademelk is heilzamer dan de energiedranken met vitaminesupplementen om na stevige inspanningen vocht- en suikertekorten aan te vullen.
doet me aan de auto commercials denken waar ze het altijd over schonere auto's hebben, de werkelijkheid is natuurlijk minder vervuilend/ongezond/smerig etc, maar dat klinkt negatief dus zoeken ze hun "heil" in misleiding. water moet je drinken

doet me aan de auto commercials denken waar ze het altijd over schonere auto's hebben, de werkelijkheid is natuurlijk minder vervuilend/ongezond/smerig etc, maar dat klinkt negatief dus zoeken ze hun "heil" in misleiding. water moet je drinken

Water is voor watjes.

:eek: Je beseft toch wel dat vissen hun behoeftes doen in water, smerig goedje

Gaap het zoveelste chocomel topic...................:eek:

Chocomelk zat al in me babyflesje :D

al 3 (of meer?) topics over deze middag en in totaal 1000.

Allemaal leuk en aardig natuurlijk, alleen hadden we het beter geheim kunnen houden, nu deadlift iedereen binnen de kortste keren 200kg.

Allemaal leuk en aardig natuurlijk, alleen hadden we het beter geheim kunnen houden, nu deadlift iedereen binnen de kortste keren 200kg.

Nee hoor, chocomel werkt alleen bij echte gelovers. Sommigen zullen nu geneigd zijn "eens" een glaasje te drinken. Zoiezo te bang dat de abs zullen verdwijnen.

duh oud nieuws

Terug
Naar boven