Welke chocomel is nou het voedzaamst, uit het pak of gemixed met chocopoeder, en van welk merk?
Chocomel is niet voedzaam, je word er alleen maar dik van..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welke chocomel is nou het voedzaamst, uit het pak of gemixed met chocopoeder, en van welk merk?

Ja dat zei je laatst ook al, je bent er wel trots op of niet?
chocomel voedzaam? Weer iets nieuws!! Dan is patat ook voedzaam![]()
Ja, ook patat is voedzaam (zoek de definitie maar op)
Een dag niet geleerd is een dag niet geleefd.
Ja, ook patat is voedzaam (zoek de definitie maar op)
Een dag niet geleerd is een dag niet geleefd.

ik drink het tijdens mij workout, en ik ga er hard op![]()

relluh.
Het is een feit dat je zonder chocomelk nooit een doorgewinterde krijger kunt worden. Vinden jullie het niet weird dat bijna elke chocomelk aanhanger huge is? De overige non-chocomelk aanhangers zijn juicers die nipt dezelfde gains maken.
Het is een feit dat je zonder Chocomelk nooit een doorgewinterde krijger kunt worden. Vinden jullie het niet weird dat bijna elke Chocomelk aanhanger huge is? De overige non-chocomelk aanhangers zijn Juicers die nipt dezelfde gains maken.

omg, only on dbb deze onzin
chocomelhype hier..
chocomel is voor mensen die te lui zijn om normaal te vreten..

Relluh.
Het is een feit dat je zonder Chocomelk nooit een doorgewinterde krijger kunt worden. Vinden jullie het niet weird dat bijna elke Chocomelk aanhanger huge is? De overige non-chocomelk aanhangers zijn Juicers die nipt dezelfde gains maken.

omg, only on dbb deze onzin
chocomelhype hier..
chocomel is voor mensen die te lui zijn om normaal te vreten..