XXL Nutrition

Chocomel

Maar gast het is geen wondermiddel, geen wondereten.
Het is gewoon geschikt in je bulk.
Wil je het niet geloven, blijf er dan af en geloof wat je zelf wil.

Topic gesloten.. shit

Maar gast het is geen wondermiddel, geen wondereten.
Het is gewoon geschikt in je bulk.
Wil je het niet geloven, blijf er dan af en geloof wat je zelf wil.

Topic gesloten.. shit

Maak maar een geintje hoor... vind het echt lekker!! Maar eigenlijk is het melk met suiker. Maar wel lekker:D[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Is mijn vriendje

Alleen als ik niet aan volwaardige maaltijden kan komen, alhoewel ik dan nog liever een litertje gewone melk drink. Voor mensen die niet makkelijk aankomen, kan het wel een goed middel zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Alleen als ik niet aan volwaardige maaltijden kan komen, alhoewel ik dan nog liever een litertje gewone melk drink. Voor mensen die niet makkelijk aankomen, kan het wel een goed middel zijn.

Voor erbij ja, niet in plaats van, het vervangt natuurlijk geen kip met rijst maaltijd, maar het is vloeibaar en kan het vaker drinken ipv cola bijvoorbeeld, als je dat al drinkt.

En als je snel dik wordt is het zeker geen aanrader nee.

De wetenschap steunt chocomelk. Het is niet verzonnen door jesajah fzo.
Waar is die trouwens?

Die heeft zn deload-decade en is nu zijn verdiende geld van zijn chocomeluitvinding aan het verbrassen.

On topic: Wat zeurt iedereen toch over dat bruine goud? Het is precies wat je nodig heb na een zware training. Punt. Geen discussie mogelijk.

Omg! Ze blijven maar komen de chocomel topics :shrug:

Zou het zo romig maken als je kan. Vloeibaar voedsel neemt relatief snel op, mengen met room zal de opname iets vertragen en het zijn extra kcal's. Gewoon kijken dat je een chocomel neemt met zo weinig mogelijk kh en zoveel mogelijk ei+vet.

Mijn diëtist heeft chocomelk voorgeschreven. En nu ben ik dik :(.

En als je dan vraagt aan mensen hier of je niet beter light chocomelk kan kopen zegt iedereen dat ze het woord "light" niet kennen en dat je dan een klote megooltje bent.

Chocomel voor is voor --> kinderen en de e-warriors van DBB:hahaha:

Laatst bewerkt:
Waarom zou je zoveel suiker willen nemen per dag? Als je een beetje serieus met voeding bezig bent weet je dat suikers alleen direct na een training te verantwoorden zijn.
De hele dag door --> insuline ongevoeligheid --> fatty fat fat

Waarom zou je zoveel suiker willen nemen per dag? Als je een beetje serieus met voeding bezig bent weet je dat suikers alleen direct na een training te verantwoorden zijn.
De hele dag door --> insuline ongevoeligheid --> fatty fat fat

Tja de enige moment dat ik chocomelk vind kunnen in een dieet, is dan ook na de training.

je kon niet op het pakje chocomelk lezen dat er ongeveer 20 gram suiker per 100ml in zat?
gozer je hebt minstens een halve kg suiker per dag binnengekregen, dan ben je gewoon een randdebiel.

waarvan de helft melksuikers. dus niet puur gerafineerde suikers. ;)

In volle melk zit 5g suikers.
In volle chocomelk 11g suikers.

waarvan de helft melksuikers. dus niet puur gerafineerde suikers. ;)

In volle melk zit 5g suikers.
In volle chocomelk 11g suikers.

Net als of dat wat uit maakt? Suikers zijn lege kcal. wil dus zeggen dat er geen voedings stoffen in zitten
Dunne mensen krijgen ook suikerziekte hoor :p

Terug
Naar boven