het leven in 1 grote waan ? dat leef jij. Goddeloos.
maar ik wil er wel op reageren
bovendien Jesus loves you !!
ik heb gister dit nog gehoord:
er staat twee keer in de bijbel dat God niet bestaat, maar daar hoort ook nog iets voor
De dwaas zegt dat God niet bestaat.
ik heb het filmpje niet bekeken, simpelweg omdat ik er niet over wil oordelen ongeacht waar het ook over gaat.
maar wat ik wel weet, geloof en belijd.
is dat de zonde van de mens groot is. en dat uit de grote genade en liefde van onze schepper,( De God van abraham, de god van izaak, de god van jacob,) hij onze verlosser en savior oftewel redder stuurde, Jezus christus.
om mijn fouten zou ik zwaar gestrafd moeten worden.
maar Jezus die wist wat voor groots hij deed. heeft mijn straf gedragen. als plaatsvervangers op het kruis. zijn bloed diende als offer , was en is goed genoeg voor God om mij te vergeven. op de grond van het bloed van christus kan ik tot God komen. en is in mij geen oordeel.
en daar danken wij christenen Jezus en onze vader voor.
hij die koning der koningen is, verheven hoog boven een ieder.
wat jij gelooft of wat je niet gelooft.
zal MIJ een zorg zijn.
maar Jezus houdt van je en vind je tof (tof is overigens een heel oud woord, het komt uit het hebreeuws en is ook letterlijk uit het hebreeuws gehaald)
het is jammer dat mensen zoals jij jezelf voor de gek houden, en niet weten wat dit leven waard is of wat er aan het gaande is.
regelrecht geloven zij in de leugens van de satan.
hoe dan ook, zo kun je een hele discussie voeren met ditjes en datjes
ik probeer alleen Jezus licht hier te laten schijnen in dit duisternis.
en ondanks dat is hij ook gestorven voor een ieder hier.
dus kom, de weg is open.
misschien heb jij of een ander er iets aan:
Het oordeel komt. Het leven is kort. Allen moeten sterven. Zijn we klaar? Het is de mens beschikt "éénmaal te sterven en daarna het oordeel" (Hebreeën 9:27).
Hij zei: "Want ook de Vader oordeelt niemand, maar heeft het gehele oordeel aan de Zoon gegeven, opdat allen de Zoon eren gelijk zij de Vader eren" (Johannes 5:22,23).
"Want wij moeten allen voor de rechterstoel van Christus openbaar worden, opdat een ieder wegdrage wat hij in zijn lichaam verricht heeft, naardat hij gedaan heeft, hetzij goed, hetzij kwaad" (2 Korintiërs 5:10).
en met name dit :
Wereldse mensen waarderen het offer van Christus niet. "Want velen wandelen ( ik heb het u dikwijls van hen gezegd, maar nu zeg ik het ook wenende) als vijanden van het kruis van Christus. Hun einde is het verderf, hun God is de buik, hun eer stellen zij in hun schande, zij zijn aardsgezind. Want wij zijn burgers van een rijk in de hemelen, waaruit wij ook de Here Jezus Christus als verlosser verwachten, die ons vernederd lichaam veranderen zal, zodat het aan zijn verheerlijkt lichaam gelijkvormig wordt, naar de kracht, waarmede Hij ook alle dingen Zich kan onderwerpen" (Filippenzen 3:19-21).
Vrede,