- Waardering
- 29
jeremia zei:voor iedereen die het geloof in jezus als waardeloos beschouwd en niet weet of voelt wat het echt is.....
Ken je Jezus/Wil je Hem kennen? of reageren/denken jullie alleen maar zo door de dingen wat jullie horen en lezen van anderen... ik zou zeggen zoek Hem zelf eens op en ervaar het zelf voordat je zegt waardeloos... ga eens in de bijbel lezen of bid en vraag naar Hem en zeg dat je Hem nodig hebt in je leven, ik weet zeker dat de meeste denken van wat is mijn doel dat ik hier ben en wat gebeurt er als ik dood ga, nou naar de hel hoef je niet te gaan..teminste daar wil ik niet naar toe...en denk niet jullie er ook willen zijn..
Zullen er wel weer mensen reageren van ohh wat een onzin.. heb je weer zo n christen wat een sukkel..nou ik zal je zeggen als er hier 1 sukkel is dan ben jij het wel probeer het eens en je zult zien dat ik gelijk heb..
wat ik me wel eens afvraag:
stel je word geboren en je intellegentie is niet bepaald hoog...de ouders van diegene zijn niet gelovig dus je zal niet gepushd worden om je er in te verdiepen...veel van zulke "simpele" mensen zullen vaak met hetzelfde soort mensen omgaan, dus de kans dat zon iemand in aanraking komt met het geloof is minimaal...
Hoe kan zon iemand op de dag des oordeels nou een eerlijk oordeel krijgen...iemand die wat slimmer is zal er al wat meer over nadenken en iemand waarvan de ouders gelovig zijn komt zowiezo al in aanraking met het geloof...deze mensen hebben toch veel grotere kans om te gaan geloven...Dit is toch niet eerlijk?
Je kan ook niet zeggen dat dit een "erfzonde" is want intelligentie is niet helemaal/gedeeltelijk erfelijk...

Dus eerst ben ik niet goed genoeg voor zijn sekte en daarna moet hij zijn verhaal kwijt... Ik vroeg hem hoe groot hij de kans achtte dat er iets was wat hij god noemde die op een blauwe maandag ineens die hele club van dieren etc hier neer gegooit heeft. De kronkel in zijn hoofd werd langzamerhand een u-bocht
)