- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik heb net naar rockmuziek geluisterd, dus ik ben wel in de stemmingguardian zei:Laten we nu met zn allen lekker gezellig een kerk of een moskee platbranden...

fryslan zei:Ik krijg steeds meer de indruk dat je jezelf ontzettend slim en belangrijk vind en ongeloofelijk neerkijkt op ons. slechte karaktereigenschap![]()
Ha shuman, volgens mij ken jij de heerlijkheid van het leven zelf niet eens. Waarom zoeken naar diepere zingeving als je jezelf hier op aarde lekker te pletter kan nken, weed kan roken, alcohol kan drinken, ijzervreten...?schumanneke zei:met onwetend word simpelweg bedoeld dat jullie niet weten waar je het over hebt.
jullie kennen de heerlijkheid Gods nog niet, en dat is jammer.
maar misschien veranderd er nog iets voor sommige in jullie leven.
ik zou zeggen zoek en gij zult vinden
en @ ericr,, ja je had gelijk je hoort nog iets van mij qua bijbel tekst,,
in deze post alleen
of men moet er om vragen.
schumanneke zei:
15 Want het hart van Schumanneke is afgestompt,
zijn oren zijn doof
en zijn ogen houd hij gesloten.
Met zijn ogen wil hij niets zien,
met zijn oren niets horen,
met zijn hart niets begrijpen.
Want anders zou hij tot inkeer komen
ik zou voor die optie gaan, dat scheelt jou een hoop gezeikschumanneke zei:

EricR zei:Eh, Schumanneke rookt zelf ook weed :
http://forum.dutchbodybuilding.com/f43/jointje-48574/
Of het mag is een tweede, maar hij kent dus wel enige geneugten van het leven.

EricR zei:Eh, Schumanneke rookt zelf ook weed :
http://forum.dutchbodybuilding.com/f43/jointje-48574/
Of het mag is een tweede, maar hij kent dus wel enige geneugten van het leven.
Lauw zei:ik zou voor die optie gaan, dat scheelt jou een hoop gezeik
ik maak in de lente en zomer de tuin schoon bij een oude (76 inmiddels) Indische dame. Zij is lid van de pinkster gemeente en streng in de leer. Ze weet prima dat ik een (volgens haar maatstaven) enorm zondig leven lijdt. Ik denk dat zij vreest dat ze in de Hel zwavel en brandstof tekort komen om mij eeuwig te laten branden.
En toch veroordeel ze me nooit. We hebben het wel eens over het geloof, maar alleen als ik er naar vraag. Ze geeft haar mening maar veroordeelt niemand. Als iedereen dat zou doen dan zou het een hoop gezeik schelen.![]()
Kennelijk heb je niet goed gelezen wat ik opschreef. Je vindt het kennelijk bedreigend/vreemd dat ik uit de Christelijke context stap en probeer het veel meer omvattender beeld van alle geloven te overzien. Ik geef toe dat dit niet gemakkelijk is. De waarheid is veel groter dan Jouw waarheid.schumanneke zei:dutchvince, ik ga niet inhoudelijk op je in, jou woorden komen als onwetend voor mij over.
Ik heb het met aandacht gelezen er over nagedacht en mijn conclusies getrokken. Dat mijn mening anders is dan de jouwe zul je moeten respecteren.Bovendien heb je het niet inhoudelijk gelezen, anders zou je anders hebben gesproken.
Nee, ik ben nog in het proces van het leren hoe alle geloven samenhangen. De waarheid zit niet in een geloof maar in het overkoepelende totaal. Als je kijkt naar de staat van de huidige wereld/mensheid dan is het overduidelijk dat noch de Islam, noch het Christendom, noch het Boeddhisme (hoewel dit me het meest aanspreekt) het antwoord heeft. In mijn optiek komen we alleen verder door alle religies te integreren.
maar je houd jezelf voor de gek, je bent vast nog steeds soms depresief, zit niet lekker in je vel of weet niet wat je aan moet met sommige dingen.
Daar heeft iedereen in bepaalde periodes wel eens last van.
schumanneke zei:ik veroordeel ook niet,, het oordeel is aan de zoon gegeven, en zelfs lauw of iemand als dbc01, ericr zal voor zijn stoel moeten verschijnen,
zeg ik bovendien dan wat jij fout doet en wat jou straf zal zijn ?
je kent de heerlijkheid alleen niet.
en dat is jammer. Maar jezus weet ook dat jullie die missen.
en de een zal in zijn leven vast nog bekeren, de ander niet.
dat is ook niet aan mij verder.
jij doet je best, en jezus doet de rest.![]()
ik zag dit topic die ik niet ben begonnen als iets waar ik iets kon inbrengen.
maar of dat zo is, moet ik nog achterkomen
ik zet dan wel is waar geen bijbelteksten meer, maar ik kan nog reageren
vandaar dat ik op je reageer

Er is meer als 1 paus? In Amerika?houston zei:Dan zie je maar weer dat Schumanneke ook zo'n hypocriete gelovige is.
Net zo als die Pausen die in Amerika kinderen aan het verkrachten zijn en dan voor de rest van hun leven getraumatiseerd zijn.
Lauw zei:Er is meer als 1 paus? In Amerika?
Maargoed, jij zou ook getraumatiseerd raken als je zo'n moddervette aartslelijke Amerikaanse kleuter in de kont moest nken, bah.