XXL Nutrition

Christenen zijn juist gevaarlijk

Status
Niet open voor verdere reacties.
EricR zei:
Komen we toe aan de Koran en de eerste onvolkomenheid :

Pelgrimage :

47. En zij dringen bij u aan de straf te verhaasten, doch God zal nimmer Zijn gelofte breken. Voorwaar bij uw Heer is één dag gelijk duizend jaren van uw berekening.

De manieren van Ascentie

De engelen en de geest gaan tot Hem op, in een Dag waarvan de maat vijftig duizend jaren is.

Is het nou een variabele dag tussen de duizend en vijftigduizend jaar dan? Of was de klok kapot?
als je de hele bron zou lezen zou je begrijpen dat we het hier over 2 verschillende situaties hebben, er zijn ook dagen die als een jaar zijn een maand een week etc. hangt van de situatie af, jij als belezen man zou dat dienen te weten

schumanneke zei:
Kwaadtong,

na wat je hebt gelezen zou je, totaal tot inkeer moeten komen.

je hebt immers de waarheid gelezen, maar hem niet geloofd.

Jezus houdt van je, bekeer

Hey gozer....je begint nu erg freaky over te komen met je bullshitstories.

Jij bent gebrainwashed en slaat een hoop onzin uit.

EricR zei:
Komen we toe aan de Koran en de eerste onvolkomenheid :

Pelgrimage :

47. En zij dringen bij u aan de straf te verhaasten, doch God zal nimmer Zijn gelofte breken. Voorwaar bij uw Heer is één dag gelijk duizend jaren van uw berekening.

De manieren van Ascentie

De engelen en de geest gaan tot Hem op, in een Dag waarvan de maat vijftig duizend jaren is.

Is het nou een variabele dag tussen de duizend en vijftigduizend jaar dan? Of was de klok kapot?
owww dus die 7 dagen dat ie die aarde heeft gefixd ...is eigenlijk 7000jaar..kon ie dat niet gelijk vertellle ipv al die cryptische shizzle

leugens, die 50.000 fouten,, leugens van de duivel.

leugens van o.a de islam.

leugens van jou..

als je niet weet wat ik bedoel met heer.
dan houd discussie hier op.

ik ben hier niet om eindeloos te discussieren,

wie verloren gaat, die gaat verloren.

de waarheid is als ik zeg dat het al vast staat wie er behouden worden, in het boek des levens.
en bovendien zijn al deze woorden gericht op degene die het licht nodig hadden om te bekeren.

afgezien daarvan. merk ik dat je geen internet christen moet zijn

hier helpt bekeren niet 1,2,3 simpelweg omdat een ieder die hier op het forum komt achter zijn pc'tje zit.
dit is geen mens tot mens reallife gesprek

AAN ERICR heb ik iets :

lees eens apokalyps, de openbaring van johannes,, het laatste deel van de bijbel wil je ?

Sport2000 zei:
als je de hele bron zou lezen zou je begrijpen dat we het hier over 2 verschillende situaties hebben, er zijn ook dagen die als een jaar zijn een maand een week etc. hangt van de situatie af, jij als belezen man zou dat dienen te weten

ahaa,, een gelovige van de koran,,, daarom kwam je aan met die leugen van 50.000.

jammer voor je

schumanneke zei:
leugens, die 50.000 fouten,, leugens van de duivel.

leugens van o.a de islam.

leugens van jou..

als je niet weet wat ik bedoel met heer.
dan houd discussie hier op.

ik ben hier niet om eindeloos te discussieren,

wie verloren gaat, die gaat verloren.

de waarheid is als ik zeg dat het al vast staat wie er behouden worden, in het boek des levens.
en bovendien zijn al deze woorden gericht op degene die het licht nodig hadden om te bekeren.

afgezien daarvan. merk ik dat je geen internet christen moet zijn

hier helpt bekeren niet 1,2,3 simpelweg omdat een ieder die hier op het forum komt achter zijn pc'tje zit.
dit is geen mens tot mens reallife gesprek

AAN ERICR heb ik iets :

lees eens apokalyps, de openbaring van johannes,, het laatste deel van de bijbel wil je ?
leugens? als je nadenkt weet je dat "awake" een blaadje is van de o zo fanatieke jehova-getuigen, en je weet ook dat die getraind worden voor bekering van mensen etc. maar geloof het niet, hoeft niet. gewoon roepen dat het leugens zijn, dan hoef je er verder niet bij na te denken toch:rolleyes:

zonder pc kwam je niet op het forum he:D en internet heeft het voordeel dat je gelijk info kan oppikken, bovendien denk jij dat je iemand zomaar even bekeerd lijkt het wel, ik begin je eng te vinden.

schumanneke zei:
ahaa,, een gelovige van de koran,,, daarom kwam je aan met die leugen van 50.000.

jammer voor je

ik heb steeds meer het idee dat je rollend van het lachen achter je pc zit. dit kun je toch niet allemaal menen :roflol:

dit is een eindeloze discussie,, waarop ik niet allen antwoorden heb, ik ben een jonge christen, en waarop jullie niet alles kunnen bewoorden of betegenwoorden tegenover mij uit.

simpel weg omdat Jezus leeft en heerst. en jullie in vele leugens zijn

daarom kan er net zo goed een slotje op heel dit topic.

waarom ? omdat ik het liefst dit zou willen doorzetten in realllife

wat er ook gebeurt met dit topic,, nu ga ik slapen !

weltruste

schumanneke zei:

jammer voor je
zie post hieronder :hello:
owja wat zei jezus daar aan het kruis? :rolleyes:

Ook de laatste woorden van Jezus (vrede zij met hem) aan het kruis zijn verschillend.

Kijk naar Matteüs 27:46 blz. 30 …Omstreeks het negende uur riep Jezus met luider stem, zeggende: Eli, Eli, lama sabachtani? Dat is: Mijn God, Mijn God, waarom hebt Gij Mij verlaten…

En kijk naar Marcus 15:34 blz. 49…En op het negende uur riep Jezus met luider stem: Eloi, Eloi, lama sabachtani, hetgeen betekent: Mijn God, Mijn God, waarom hebt Gij mij verlaten…

Vergelijk eens met Lucas 23:46 blz. 80…en Jezus riep met luider stem: Vader, in uw handen beveel Ik mijn geest. En toen Hij dat gezegd had, gaf Hij de geest…

allemaal waren ze aanwezig, allemaal horen ze wat anders, werd hij gekruisigd in babylon ofzo???

Het Geronnen bloed :

In naam van God, de Barmhartige, de Genadevolle

2)Die de mens uit geronnen bloed schiep.

Faatir :

11. Allah schiep u uit stof, dan uit een levenskiem, daarna maakte Hij u tot paren. En geen vrouw wordt zwanger of brengt voort, zonder dat Hij het weet. En niemands leven wordt verkort of verlengd zonder dat het in het Boek is vermeld. Voorzeker, dit is gemakkelijk voor Allah.

Al-Forqaan :

54. En Hij is het Die de mens uit water heeft geschapen en heeft hem verwanten gegeven door afstamming en huwelijk; uw Heer is Almachtig

Water,stof, geronnen bloed? Wat is het nou?

Iemand nog een complot theorie in de aanbieding? Die Koran en Bijbel zijn eigenlijk te simpel om alle onvolkomenheden er in aan te tonen.

Sport2000 zei:
zie post hieronder :hello:
owja wat zei jezus daar aan het kruis? :rolleyes:

Ook de laatste woorden van Jezus (vrede zij met hem) aan het kruis zijn verschillend.

Kijk naar Matteüs 27:46 blz. 30 …Omstreeks het negende uur riep Jezus met luider stem, zeggende: Eli, Eli, lama sabachtani? Dat is: Mijn God, Mijn God, waarom hebt Gij Mij verlaten…

En kijk naar Marcus 15:34 blz. 49…En op het negende uur riep Jezus met luider stem: Eloi, Eloi, lama sabachtani, hetgeen betekent: Mijn God, Mijn God, waarom hebt Gij mij verlaten…

Vergelijk eens met Lucas 23:46 blz. 80…en Jezus riep met luider stem: Vader, in uw handen beveel Ik mijn geest. En toen Hij dat gezegd had, gaf Hij de geest…

allemaal waren ze aanwezig, allemaal horen ze wat anders, werd hij gekruisigd in babylon ofzo???

wederom half waarheid, half leugen,, maar dan de leugen van jou uit..

kan hij niet beiden hebben gezegd..

als eerst Eloi, Eloi, lama sabachtani
en toen Vader, in uw handen beveel Ik mijn geest. En toen Hij dat gezegd had, gaf Hij de geest…

ongelovig of gelovig.

feit is, (niet bewezen door wetenschap, maar wetenschap spreekt zicht tegen) dat je verloren bent zonder Jezus

een dwaalend schaapje in de duisternis.

de boosheid, is maar al te blij met jullie

wederom weltruste ( het is te fel om het snel te verlaten) maar nu voor het echie

EricR zei:
Het Geronnen bloed :

In naam van God, de Barmhartige, de Genadevolle

2)Die de mens uit geronnen bloed schiep.

Faatir :

11. Allah schiep u uit stof, dan uit een levenskiem, daarna maakte Hij u tot paren. En geen vrouw wordt zwanger of brengt voort, zonder dat Hij het weet. En niemands leven wordt verkort of verlengd zonder dat het in het Boek is vermeld. Voorzeker, dit is gemakkelijk voor Allah.

Al-Forqaan :

54. En Hij is het Die de mens uit water heeft geschapen en heeft hem verwanten gegeven door afstamming en huwelijk; uw Heer is Almachtig

Water,stof, geronnen bloed? Wat is het nou?
zucht, gaatie weer, dacht dat ik het je onderhand wel uitgelegd had, doe jezelf een lol en zoek een goede tafsier of bel even met;
070 - 3881257 en vraag naar abu ismail/sheich fawaz :thumbs:

EricR zei:
Iemand nog een complot theorie in de aanbieding? Die Koran en Bijbel zijn eigenlijk te simpel om alle onvolkomenheden er in aan te tonen.
zie post hierboven :hello:
1 ding scheelt wel, ik hoef niet te roepen dat het leugens zijn.

Oh en ik zal altijd een heiden blijven, de kans om mij te bekeren is ongeveer gelijk aan de kans dat vandaag de aarde vergaat.

schumanneke zei:
wederom half waarheid, half leugen,, maar dan de leugen van jou uit..

kan hij niet beiden hebben gezegd..

als eerst Eloi, Eloi, lama sabachtani
en toen Vader, in uw handen beveel Ik mijn geest. En toen Hij dat gezegd had, gaf Hij de geest…

ongelovig of gelovig.

feit is, (niet bewezen door wetenschap, maar wetenschap spreekt zicht tegen) dat je verloren bent zonder Jezus

een dwaalend schaapje in de duisternis.

de boosheid, is maar al te blij met jullie

wederom weltruste ( het is te fel om het snel te verlaten) maar nu voor het echie
we hebben het over de laatste woorden voordat hij stierf, maar goed, je hebt groot gelijk, tijd voor slaap. droom zacht over je held aan het kruis:D

fryslan zei:
ik heb steeds meer het idee dat je rollend van het lachen achter je pc zit. dit kun je toch niet allemaal menen :roflol:

ow jawel maar het is een feit dat islamieten aankomen met de 50.000 leugens die in de bijbel staan.

waarop zij ook zichzelf tegenspreken.. want de bijbel vat deel uit van hun geloof...

raar

truste

Sport2000 zei:
zucht, gaatie weer, dacht dat ik het je onderhand wel uitgelegd had, doe jezelf een lol en zoek een goede tafsier of bel even met;
070 - 3881257 en vraag naar abu ismail/sheich fawaz :thumbs:

Eh nee, leg nou eens uit waarom die onvolkomenheden er in staan? Zeker weer een verkeerde transcriptie te pakken of zo? Damm, toch jammer dat niemand die onvolkomenheden er even stiekem uithaalt.

EricR zei:
Oh en ik zal altijd een heiden blijven, de kans om mij te bekeren is ongeveer gelijk aan de kans dat vandaag de aarde vergaat.
i just don't care :D maar dat wist je ook al :p
hou wel van een discussie op zn tijd, maar nu is het laat zat geworden, mensen tot later :kiss:

EricR zei:
Eh nee, leg nou eens uit waarom die onvolkomenheden er in staan? Zeker weer een verkeerde transcriptie te pakken of zo? Damm, toch jammer dat niemand die onvolkomenheden er even stiekem uithaalt.
oke laatste post dan, zeikerd :D
er zijn idd verschillende vertalingen vandaar de aanrader v/d tafsier. of het veel verschilt die vertalingen (op dit punt) geen idee. daar gaat het niet om nu.
overigens is het geen onvolkomenheid. daarom raad ik je ook die 2dingen aan in mn post, kan je je hart ophalen:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven