Fitness Seller

Chromium picolinaat

Bezoekers in dit topic

Gamemaniak

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
23 sep 2006
Berichten
1.879
Waardering
44
Lengte
1m88
Massa
90kg
Nadat ik wat had gepraat met iemand over het eten bij bodybuilding, vertelde hij mij dat Chromium picolinaat zou helpen dat je minder trek hebt in snoep, chips enz. Maar nou heb ik wat gezocht op internet, en de ene site zegt dat het schadelijk zou kunnen zijn en de andere beweert dat het weer juist goed is. Iemand ervaring met deze stof?
 
Is rommel dat spul, allerhande kanker mee gerelateerd. Niet mee beginnen dus. Neem meer eiwitten om het hongergevoel te onderdrukken, of drink water.

Sowieso is jezelf uithongeren niet de beste manier om af te vallen en snoep en chips is allebei rommel, voegt niks toe om dat in je mond te stoppen, dus waarom zou je het eten?
 
Nadat ik wat had gepraat met iemand over het eten bij bodybuilding, vertelde hij mij dat Chromium picolinaat zou helpen dat je minder trek hebt in snoep, chips enz. Maar nou heb ik wat gezocht op internet, en de ene site zegt dat het schadelijk zou kunnen zijn en de andere beweert dat het weer juist goed is. Iemand ervaring met deze stof?


Goos je bent 17 jaar, ff relaxen, gewoon gezond eten, zo moeilijk is het niet, ik ben van 117 naar (nu) 95 kilo gegaan in 4 maanden, met goede cardio en een degelijk schema. If I can do it, so can you!
 
Maar mijn doel is op het moment ook niet om te cutten hoor, dacht dat het gewoon was om te zorgen dat je geen lekker honger meer hebt, maar bedankt voor de informatie;)
 
Ik zou eerder voor een andere vorm gaan.
B.V. polynicotinaat
 
De een zegt dat het pas schadelijk is bij een overdosis, de ander zegt dat het gewoon schadelijk is, maar ik lees dat het pas bij 3000 keer de aanbevolen hoeveelheid is:o
 
Ok, ik ben eruit het is niet schadelijk en werkt niet volgens de laatste onderzoeken. Case closed:D
 
Back
Naar boven