AndroidHealthClinic

CIA deed met opzet LSD in brood

allo allo...

crabtree.jpg

"just because you are paranoid doesnt mean they are not after you"

Sommige complotten zijn gewoon waar.

Tags niet misbruiken, Houston!

Oké, heeft iemand paraat in hoeverre LSD intact blijft bij verhitting in een oven? Volgens mij is dat goedje gevoelig voor warmte.

Beetje een Raspoetin verhaal?

mooi onderzoek dan:)

Schijnt vroeger ook mee geexperimenteerd te zijn als waarheidsserum.

Oké, heeft iemand paraat in hoeverre LSD intact blijft bij verhitting in een oven? Volgens mij is dat goedje gevoelig voor warmte.

Beetje een Raspoetin verhaal?

LSD kan branden en dan is de rook giftig en geeft dezelfde effecten als LSD in vaste of vloeibare vorm. Extreme hitte KAN leiden tot verdamping met hetzelfde effect.

Als je LSD verwarmt gaat de werking ervan niet weg. Diethylamide kan zich binden met andere stoffen en toch werkzaam blijven.

---------- Toegevoegd om 14:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:50 ----------

Schijnt vroeger ook mee geexperimenteerd te zijn als waarheidsserum.

Ja...door de Britten geloof ik...maar zonder succes.

Mind-control door de VS met een klein stukje meer succes --> MK Ultra

LSD kan branden en dan is de rook giftig en geeft dezelfde effecten als LSD in vaste of vloeibare vorm. Extreme hitte KAN leiden tot verdamping met hetzelfde effect.

Ah oké, dank. Het is dus mogelijk dat de LSD als werkzame stof in het brood aanwezig blijft en NIET verdampt? (want het moet wel in het brood blijven)

Ah oké, dank. Het is dus mogelijk dat de LSD als werkzame stof in het brood aanwezig blijft en NIET verdampt? (want het moet wel in het brood blijven)

Precies...is mogelijk.

Maar wel relatief aan de condities.

Enerzijds is het mogelijk dat de LSD in het deeg beschermd is...anderzijds is het ook mogelijk dat er gasresidue in het brood achterblijft .

Verwarming van onbeschermd LSD resulteerd in een afnemende werking. Verwarming van verpakte LSD kan resulteren in een toename van de potentie.

De vraag is ook of ze daadwerkelijk LSD hebben gebruikt of alleen de diethylamide.

De CIA deed toch ook testen op mensen die ze gewoon van straat haalden? Daklozen, prostituees, etcetera.

Ik heb nog nooit zoveel onzin in één artikel gelezen

Omdat lsd snel vervliegt, omdat de werking mindert als het in contact komt met licht ...
Men moet met microgrammen gaan werken die dan gelijk verdeeld moeten worden in het brood.
Het klinkt gewoon zeer onrealistisch om het even tussen het deeg te vermengen

Terug
Naar boven