Fitness Seller

Cjc with DAC

Bezoekers in dit topic

Ano_115081

Advanced Bodybuilder
Elite Member
Foto Contest
Lid geworden
23 feb 2013
Berichten
1.417
Waardering
1.221
Hoe denken jullie over cjc met dac?

Graag niet de standaard reactie dat je de kortwerkende variant moet hebben. Ik heb hier al ervaring mee.

Ik ben al een paar topics tegen gekomen op andere boards waar men claimt dat cjc met dac (indien hoog genoeg gedoseerd) zeker zoden aan de dijk zou zetten.

Interessante logs? Alles is welkom!
 
Ik geloof dat je via peptiden hgh kan stimuleren en als je dat met cjc met dac doet dan heb je een erg lange periode een beetje afgifte. Dit heet ook wel hgh bleed. Dit is totaal niet functioneel, de natuurlijke manier van hgh productie is een paar pieken per dag met de allergrootste piek in de nacht. Als je dit natuurlijke patroon van pieken nabootst doe je het goed en heb je resultaat. Cjc only zonder een ghrp 2,6,ipamorelin..... is ook zinloos. Het is de combi van beide en het is een kwestie van echte gear hebben en dat is lang niet makkelijk.

En verder zou je ook eens kunnen zoeken. Er staat genoeg over peptiden hier.
 
Ik heb al ervaring met mod grf en ghrp's. Weet ook dat cjc met dac een gh bleed zou veroorzaken. Wat ik specifiek zoek zijn logs, resultaten,info,... Over cjc MET dac!
 
Ik heb al ervaring met mod grf en ghrp's. Weet ook dat cjc met dac een gh bleed zou veroorzaken. Wat ik specifiek zoek zijn logs, resultaten,info,... Over cjc MET dac!

heb je dit al uitgepluisd? hier staat héél veel info, stats enz op.

je moet wel oppassen voor de babylonische spraakverwarring(terminologie: cjc daar is ALTIJD met DAC, anders is het modified GHRF oid iirc)
 
heb je dit al uitgepluisd? hier staat héél veel info, stats enz op.

je moet wel oppassen voor de babylonische spraakverwarring(terminologie: cjc daar is ALTIJD met DAC, anders is het modified GHRF oid iirc)

Ja man je moet echt goed opletten ivm die spraakverwarring! Ik lees er erg veel tegenstrijdigheden over.

Kan voor hetzelfde geld 5iu hyges nemen per dag. Maar als je nooit iets nieuws probeert, dan blijf je het jezelf altijd afvragen.

Vraag me af wat 4000mcg cjc doet. Per week
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven