XXL Nutrition

Clean Bulken+KT en HIIT (cardio) = Vet verlies ?

No1sPerfect

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m83
Massa
80kg
Vetpercentage
16%
Hoi,

heb een vraagje waar ik heel graag een goed antwoord op zou willen hebben.
Ik ben momenteel aan het clean bulken en eet zo'n 150-250 kcal boven mijn energiebehoefte. En ik doe een 3 daagse split waarbij ik na KT meteen met HIIT begint. HIIT kan ik niet op andere dagen doen i.v.m school/voetbal.

Maar kweek ik nou spieren, en vet verlies op een dag ? Door KT en HIIT, terwijl ik in de bulk zit ?

Ik heb dit al een weekje gedaan, maar kan nog niet duidelijk zien dat er vet afgenomen is.
En ik doe HIIT 2x in de week want op een Vrijdag heb ik benen/schouders (is me iets te veel dan).

2 keer HIIT en een hele week al .. nou nou, jij verwacht grote resultaten....

Maar nee, je zult beide dingen marginaal doen.. dus niet veel spier aanzetten en niet veel vet verbranden. Echt het gaat sneller als je ze om en om doet.

• Topic Starter Topic Starter
2 keer HIIT en een hele week al .. nou nou, jij verwacht grote resultaten....

Maar nee, je zult beide dingen marginaal doen.. dus niet veel spier aanzetten en niet veel vet verbranden. Echt het gaat sneller als je ze om en om doet.

Met om en om bedoel je : 1 week bulken en dan 1 week cutten ?
En bij bulken dan alleen KT en bij Cutten alleen HIIT ?

Met om en om bedoel je : 1 week bulken en dan 1 week cutten ?
En bij bulken dan alleen KT en bij Cutten alleen HIIT ?

Ik dacht meer aan 6 weken bulk en 2 weken cut, maar minder kan waarschijnlijk ook wel. Een enkele week kon wel eens te weinig zijn (zeker voor bulken) om echt resultaat te verkrijgen.

En je mag prima HIIT doen tijdens je bulk, verwacht er alleen niet veel vet van te verliezen, maar het is super voor je conditie.

• Topic Starter Topic Starter
Ik dacht meer aan 6 weken bulk en 2 weken cut, maar minder kan waarschijnlijk ook wel. Een enkele week kon wel eens te weinig zijn (zeker voor bulken) om echt resultaat te verkrijgen.

En je mag prima HIIT doen tijdens je bulk, verwacht er alleen niet veel vet van te verliezen, maar het is super voor je conditie.

Hmm... vindt het wel fijn eigenlijk om na KT meteen HIIT te doen.
Maar krijg ik dan echt veel minder resultaat dan dat ik gewoon zou KT'en, of valt het wel mee ?
En verbrand ik wel iets vet met HIIT ook al zit ik in de bulk ?

Anders zal ik inderdaad 6 weken moeten bulken... 4 weken cutten of zo :P

Mijn doel is ook om voor Juni zoveel mogelijk spiermassa te pakken en een heel laag BF te hebben ( liefst 8 % ) met V cut :)
En zit nu op schatting 16 % zonder ooit mijn vet percentage te hebben gemeten. Gaat dat dan lukken in 4 weken van 16% naar 8% ?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven