MuscleMeat

clen , efedrine

RomeoX

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m74
zit eraan te denken om clen en efedrine te gaan nemen

twee dagen clen twee dagen efedrine

wou beginnen met 20mcg en dan opbouwen tot 40 a 60mcg

efedrine wou ik 1 tab nemen per dag en niet meer omdat men zegt dat je dan gains kan verliezen

wou dit doen gedurende een maand!!

iemand goed advies??

groetjess

Waar komt dat 2 dagen toch vandaan???
Zag het laatst ook al voorbij komen...
Clen 2 weken wel 2 weken niet!

Clen neem je volgens mij best volgens een 2 weeks on/off cycle.

Na 2 weken zou het effect minderen omdat je lichaam er gewend aan raakt.

Waar komt dat 2 dagen toch vandaan???
Zag het laatst ook al voorbij komen...
Clen 2 weken wel 2 weken niet!

Dat komt van de halfwaarde tijd is tussen de 36-39 uur.
Dus je hebt wel een beetje ophoping steeds. Nou zul je dat met normale dosis 40mcg niet zo snel ondervinden maar je hebt gasten die 120 tot zelfs 150mcg per dag inknikkeren he....Dan ben je bij dag 3 kapot als je niet stopt.

• Topic Starter Topic Starter
Dus twee weken clenbutrol kan ik daarna dan twee weken efedrine doen? Wou hierbij een droog bulk voeding schema toevoegen van ongeveer 4500 kcal kan dat?

Dus twee weken clenbutrol kan ik daarna dan twee weken efedrine doen? Wou hierbij een droog bulk voeding schema toevoegen van ongeveer 4500 kcal kan dat?

Clen en ephidrine gebruik je om te cutten...
Om daar bij n (clean) bulk voeding schema te hebben is imo raar!
Of bulken of cutten!!!

Je kwam toch net uit een kuurtje? Ik zou dan geen spullen nemen die je verbranding omhoog doen.
Die dude van de body en fitshop zat altijd wel van jaaa en je moet clen nemen na je kuur, maar daar moet je niet naar luisteren want hij ziet er al 5 jaar hetzelfde uit ondanks tien kuurtjes per jaar.
Ik ben trouwens die lange met de baard van fpa ;)

Volgens mij heeft het niet echt een positief effect als je in de 2 weken rust van de clen efedrine gebruikt. Die 2 weken rust las je juist in om je receptoren te laten herstellen van de clen zodat je daarna weer volledig profijt er van kunt maken. Maar als je dan in die '2 weken off clen' efedrine gebruikt komen die receptoren nog niet tot rust. De efedrine zal namelijk net als de clen de beta2 receptoren aanspreken... Ik denk dus dat het slimmer is om in de 2 off weken ook écht off te zijn, anders streef je volgens mij je doel voorbij.

Volgens mij heeft het niet echt een positief effect als je in de 2 weken rust van de clen efedrine gebruikt. Die 2 weken rust las je juist in om je receptoren te laten herstellen van de clen zodat je daarna weer volledig profijt er van kunt maken. Maar als je dan in die '2 weken off clen' efedrine gebruikt komen die receptoren nog niet tot rust. De efedrine zal namelijk net als de clen de beta2 receptoren aanspreken... Ik denk dus dat het slimmer is om in de 2 off weken ook écht off te zijn, anders streef je volgens mij je doel voorbij.

+1 kwam zelf nog even terug om dit te melden maar is al gedaan zie ik

Terug
Naar boven