MuscleMeat

clen GS

Anoniem1983

Freaky Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
11
hallo allemaal
iemand ervaring met de clenbuterol van GS.
zojah waren jullie er tevreden over of kan ik bter de chinese pakken?

hehe clen van gs is best heftig. Had voor de gein eens een keer 1 tablet van 0,08 genomen en ben er 4 dagen van ziek geweest. Ik shake-te helemaal, flinke hartkloppingen en moest iets van 8x overgeven.
Maar ik viel wel af :D

Ik heb de 0.05 mg GS clen. Die zijn zeker wel goed, heb ook vrijwel geen bijwerkingen vernomen, mss soms wat onrustig....thats it.

• Topic Starter Topic Starter
ok thnx bro's dan word het denk ik tog maar GS

Heb Begrepen Dat De Dosering Van Gs, 2x Hoger Is Dan Die Van Spiropent...

Je Moet Zelf Ff Kijken Hoe Je Hier Op Reageert... Beter Paar Dagen Op, Paar Dagen Af...

Voor Mij Is Clen Niet Weggelegd, Kreeg Er Teveel Koppijn Van...

Ciao
Jw

jah klopt.
ik meende dat spiropent ze van 0.04 en 0.02 had en gs heeft ze van 0.05 en 0.08

jweigeman zei:
Heb Begrepen Dat De Dosering Van Gs, 2x Hoger Is Dan Die Van Spiropent...

Je Moet Zelf Ff Kijken Hoe Je Hier Op Reageert... Beter Paar Dagen Op, Paar Dagen Af...

Voor Mij Is Clen Niet Weggelegd, Kreeg Er Teveel Koppijn Van...

Ciao
Jw

ook met spiropent bro?

spiropent kon ik makkelijk 140mcg neme...van GS kreeg ik met 1/2 tab (40mcg) super koppijn ...hele dag op bed gelege beetje tv gekeke ... wel relax eigenlijk:)
groete

klaas zei:
spiropent kon ik makkelijk 140mcg neme...van GS kreeg ik met 1/2 tab (40mcg) super koppijn ...hele dag op bed gelege beetje tv gekeke ... wel relax eigenlijk:)
groete

Moet je wel kunnen verantwoorden, kunt moeilijk je baas opbellen en zeggen dat je clen hebt geslikt en niet komt. :D

dat d8 ik wel jah dream warrior maar durf het nie 100% zker te zeggen
ik d8 het althans

jweigeman zei:
nu je het zegt...
met spiropent bijna nergens last van gehad...
vraag me dan toch echt af wat GS aan extra toevoeging bij de clen gooit..

niets bro de G.S is 2x zwaarder en door de "halve" dosis van spiropent word je de neveneffecten minder gewaar want G.S is toch 2a3 spiropent tabs ineens,heb zelf al eens n'm doosje clen vergeten menemen naar het werk waardoor ik na het werk de tabjes korter opeen moest slikken om aan m'n dosis te komen en dan weet je direct ook de werking van G.S clen :D

Laatst bewerkt:
Ik heb met de GS clen weinig tot geen vervelende bijwerkingen gehad.

Terug
Naar boven