AndroidHealthClinic

Clen iemand die weet hoeveel?!?

sisly

Novice
Waardering
0
Hey goeie dag..
ik krijg namelijk binnekort een pakje clen van Ventolase
iemand die me kan helpen door te vertellen hoeveel er in een verpakking zitten
en op hoeveel mg die tabletten zijn gedoseerd??
of ergens waar ik kan kijken waar er uitleg staat over Ventolase..mensen met ervaring met ventolase graag ook reageren!

Alvast bedankt!!..wacht de reacties ff af!

als je nou eens op google gaat zoeken?

Waarom bestel je iets als je niet eens weet wat het precies is, in welke doseringen je het moet gebruiken en hoeveel er in een doosje zit? Als je dat niet eens weet wat moet je er dan mee???

Ja Ik Moet De Rest Gelyk Geven Doe Eerst Je Onderzoek Er Zitten 30 Tabletjes In Aan Een 0.02 Mg Per Tablet Voor Een Inname Schema Te Geven Ben Ik Zelf Wat Te Onervaren Heb Er Geen Praktyk Erv.mee Maar Als Je Wat Rondkijkt Schema.s Genoeg Te Vinden En Bestudeer Altijd Goed Wat Je Gaat Nemen En Hoe Je Hebt Maar 1 Lijf.succes

2strong zei:
Ja Ik Moet De Rest Gelyk Geven Doe Eerst Je Onderzoek Er Zitten 30 Tabletjes In Aan Een 0.02 Mg Per Tablet Voor Een Inname Schema Te Geven Ben Ik Zelf Wat Te Onervaren Heb Er Geen Praktyk Erv.mee Maar Als Je Wat Rondkijkt Schema.s Genoeg Te Vinden En Bestudeer Altijd Goed Wat Je Gaat Nemen En Hoe Je Hebt Maar 1 Lijf.succes

vaag......

maar om op de vraag terug te komen. ik bouw altijd op tot 5 per dag, dus dag 1:1, dag 2:2 enz. tot 5, dan 2 dagen op 2 af.
veel mensen doen twee weken op/af, maar dit is mijn manier..

sisly zei:
Hey goeie dag..
ik krijg namelijk binnekort een pakje clen van Ventolase
iemand die me kan helpen door te vertellen hoeveel er in een verpakking zitten
en op hoeveel mg die tabletten zijn gedoseerd??
of ergens waar ik kan kijken waar er uitleg staat over Ventolase..mensen met ervaring met ventolase graag ook reageren!

Alvast bedankt!!..wacht de reacties ff af!

Het is de bedoeling dat je een kuur samenstelt en daarna pas de gear gaat kopen.

Niet iets in huis halen en kijken wat je ermee kan.

Meer Clen info: http://www.bodybuilding.com/fun/catclen.htm

2strong zei:

Dude, check je keyboard. Volgens mij is er iets mis met je Caps Lock of Shift toets.

Hij zegt toch dat ie het KRIJGT? Ik zou het ook niet afwijzen als ik het toch krijg. Maar om er mee aan de gang te gaan is een ander verhaal. Dan moet je wel ff weten wat clen met je gezondheid (hart) kan doen.

• Topic Starter Topic Starter
ja preciess bedankt voor die laatste reactie ik krijg het beter kunnen julie eerst een beetje goed inprenten wat ik precies heb gezet!!...voor meteen te ouwe......meteen aanvallen jah van ga dit lezen doe dat doe dit..ik heb alles al gelezen ..maar vraag tog ook af....of er iemand is met eigen ervaring met ventolase die iets kan vertellen over t product en de hoeveelheden ik heb niks besteld ik krijg het waarschijnlijk dan check ik t ff en dan neem ik het mischien en maxe stream meteen aanvallen de slimste spelen terwijl je niet eens doorhebt wat ik bedoel...net een stelletje kippen sorry hoor..!

sisly zei:
ja preciess bedankt voor die laatste reactie ik krijg het beter kunnen julie eerst een beetje goed inprenten wat ik precies heb gezet!!...voor meteen te ouwe......meteen aanvallen jah van ga dit lezen doe dat doe dit..ik heb alles al gelezen ..maar vraag tog ook af....of er iemand is met eigen ervaring met ventolase die iets kan vertellen over t product en de hoeveelheden ik heb niks besteld ik krijg het waarschijnlijk dan check ik t ff en dan neem ik het mischien en maxe stream meteen aanvallen de slimste spelen terwijl je niet eens doorhebt wat ik bedoel...net een stelletje kippen sorry hoor..!

Je gebruikt iets omdat je denkt er behoefte aan te hebben, niet omdat je er voor niks of bijna niks aan kunt komen. http://www.bodybuilding.com/fun/catclen.htm of gebruik de zoek functie van dit forum, valt genoeg te vinden over het hoe of wat van clen.

sisly zei:

Als je 'alles al gelezen' hebt had je ook zelf wel met een vb kunnen komen over hoe jer zelf over dacht dit te kunnen gaan gebruiken.

Je geeft zelf trouwens aan dat je geen idee hebt wat de dosering per tab is en hoeveel er in een pak zitten. Dat lijkt mij ook onder 'alles' vallen.

Bovendien ben je redelijk onduidelijk met als gevolg dat mensen niet doorhebben wat je nu eigenlijk allemaal bedoeld. :rolleyes:

Dosis per tab: 0,02 mg
Verpakt per 30 stuks.

Dit opzoeken koste me 10 seconden @ Google. :)

Terug
Naar boven