XXL Nutrition

clen of efedrine....

• Topic Starter Topic Starter
Stoer ben je wel zeg....

Chapeau

Stoer ben je wel zeg....

Chapeau

op zich beetje k*treactie van hem, maar iemand op dat gewicht moet in de verste verte nog niet aan hulpmiddeltjes denken. De meeste zijn vrij belastend voor het hart, koppel daarbij zwaar overgewicht, te risicovol.

Daarnaast ook uitgaan van de mindset: "If you get get there off, you won't keep it when you go off"

Down was ik niet en libido problemen ook niet ( ON ) , en TS heeft het over zijn vriendin dus die zal wel geen slappe hebben hoop ik

Wel had ik na enkele dagen het gevoel dat de honger sneller terug kwam (gewennigheid ? geen idee)

De eerste dagen had ik s'avonds zelfs weinig zin om te eten, na een week nam ik 2 tabs want hield het niet vol tot 15u.
Wat ik ook ondervonden heb, je hersenen zeggen u dat je geen honger hebt, maar eet je toch een appel of wat noten dan had ik plots wel terug honger. Alsof eten de tabs tegenwerkt ? Ken ook de volledige werking niet.

Ik begrijp je volledig.
Maar het is frustrend wanneer je 5xper week traint
gezond. Bewust en gebalanceerd eet je niks afval.
Ook heeft ze een trage schildklier en hiervoir slikt ze tyrax.

Dus het zal haar helpen de eerste kg te doen verliezen.
Wat haar een boost zal geven.

En zwaar overgewichtb? Cmon bro.
Het is een forse meid met best wat massa voor een dame.
En absoluut geen vet klomp i.i.d.
Haar streven is 85kg. Dus 10kg

dat moet te doen zijn met een strak dieet en caps.
Dus laaaag in de kcal.met hoge proteinen.

wil je dame niet afbreken, en u even min.
maar met een bmi 29,65 :

•Tussen de 25 en de 29,9: overgewicht. Je loopt niet echt een risico, maar je mag niet dikker worden.
•Tussen de 30 en de 39,9: Zwaarlijvigheid (obesitas). Verhoogde kans op allerlei aandoeningen zoals diabetes, hartaandoeningen en rugklachten. Je zou 5 tot 10 kg moeten vermageren

Ik zou eerst zonder spullen proberen en blijven volhouden, en wanneer ze op een plateau zit kan ze het overwegen?

Maar op 1800kcal kom ze al aan.
dan toch maar rond de 1200gaan zitten...

wat is haar onderhoud dan?

Volgens de calc 2600....

---------- Post toegevoegd Wed 21 Mar 2012 om 12:29 ----------

Dus vanaf morgen op 1300

Nee is niet allebei goed. Wanneer je clenbuterol langer dan 2 weken in je bloed hebt gaat je linkerhartkamer groeien. Gezien de halfwaardetijd van clen iets van 36 uur is zit het dus continu in je bloed.

Hier zijn heel veel onderzoeken over bekend. Kan nu zo snel niet degene vinden die aantoont dat zelfs met maar een heel klein beetje clen in je bloed je linkerhartkamer gaat groeien naar 2 weken.

Hier is wel een onderzoek die aantoont dat na 3 weken clenbuterol gebruik je linkerhartkamer 26% kan laten groeien:
http://cardiovascres.oxfordjournals.org/content/37/1/115.full

Ken genoeg big boys die beweren dat beide goed zijn dus, luister liever naar hun dan naar een paar nerdjes die ratten bestuderen..

Efedrine werkt zelfs tot 26 weken lang ... het is niet omdat je het niet voelt, dat het niet werkt.
Daarom is efedrine op lange termijn meer geschikt om vet te vebranden in tegenstelling tot clen.

Ik kan moeilijk geloven dat efe 26 weken actief blijft in je lichaam halfleven van effe is 6 uur dus na 26 weken zit daar zeker niks meer van in je lichaam

Ik kan moeilijk geloven dat efe 26 weken actief blijft in je lichaam halfleven van effe is 6 uur dus na 26 weken zit daar zeker niks meer van in je lichaam

zo bedoel ik het ook niet ...

Clen verliest zijn werking gewoon na een bepaalde tijd door de downregulatie. (vaak na enkele weken al)
Receptoren die niet meer reageren. (tenzij je ketotifen gaat gebruiken)

En bij eca is dat fenomeen pas na 26 weken ;)

---------- Post toegevoegd Wed 21 Mar 2012 om 12:44 ----------

Hier is trouwens een 24 weken ECA studie over obese mensen @ 1000kcals

worth a read !

http://escholarship.org/uc/item/6zh730fw#page-1

worth a read !

http://www.bodybuilding.net/fat-loss/eca-cycling-myth-3668.html

Laatst bewerkt:
Sibutramine is vele malen heftiger als ECA of clen, zelfs als je deze hoger doseert als normaal.

Met die stats moet ze gewoon aan een strikt dieet en veel sporten als ze dan nog bij 1800kcal moet ze gewoon harder sporten.

man man, jij hebt soms toch vage posts hoor

Hoog BF of niet, als je voeding goed zit en je beweegt werken die dingen gewoon.
Ze verhogen je BMR of je nu wat dikker bent of niet.

haha, ik zal dat maar aannemen als compliment.

Maar zoals al vaker gezegd wordt, deze middeltjes gebruik je voor die laatste paar procentjes. Als alles wat moeilijker gaat, en niet wanneer je nog veel met dieet kan bereiken!

Zelfde met AAS, werkt ook als je net begint met bodybuilden, wordt toch eerst gezegd tot je natuurlijke max te trainen he ;)

jij bent de gene die je vriendin van 170 bij 95kg aan de clen wilt helpen hoor ;)

Timbol, sneup eens wat rond op ergogenics.org, alle kleine beetjes helpen toch ?

Terug
Naar boven