rusher
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 30
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dit doet me denken aan Marcuss met zn topic toen ie per ongeluk 40iu slin gezet had ipv 4iu
![]()
.
enkel licht gevoel in hoofd, versnelde hartslag zonder kloppingen, beetje nerveus en redelijk trillende handen.
lekkere adrenalin-feeling 
Dan nog, als het erg was, kan je beter rustig een hospitaal bellen en laten behandelen dan in paniek te slagen en niet meer weten wat je doet
In een rustige toestand denk je altijd veel helderder, wat je nodig hebt om snel een oplossing te zoeken, dan in een stresstoestand

ik heb juist clenbuterol gekocht en heb tabs van 0,05mg. ik wou beginnen met 25mcg dus heb er 5 geslikt... Maar ik lees nu precies dat ik geen 25mcg binnen heb maar 250mcg, klopt dat? ik dacht 1x0.05mg = 5mcg nee? Mijn handen trillen wel goed en ben licht in mijn hoofd, lol.[/
welja, heb in het verleden wel al eens een gram coke in één keer opgesnoven, zal het wel overleven
Ik denk dat iedere persoon anders reageert. Sommige zullen al zwaar reageren op 50mcg, andere voelen het amper bij 200mcg. Alle geluk dat ik waarschijnelijk tot die 2e categorie behoor.

(schaam schaam)Blijkbaar heb ik een hoge weerstand voor dit product, maar ben dan ook al wat ephedrine gewoon voor ik de kuur vandaag begon, dus mss heeft het daar mee te maken.
Nou ja, kan gebeuren zeker ? Heb het zelf ook al meegemaakt(schaam schaam)
Stond ie met ze wagen voor de ehbo met 2 kilo rijst en 4 liter premix vitargo.Maar goed dat het goed afgelopen is.