Fitness Seller

clen overdose?

:roflol: dit doet me denken aan Marcuss met zn topic toen ie per ongeluk 40iu slin gezet had ipv 4iu :haha:

idd ja... dat was ook een strakke actie...
man o man, een foutje is zo gemaakt met die rotzooi he ;p

• Topic Starter Topic Starter
ff nog een update.

Alles gaat goed met mij, geen problemen :) enkel licht gevoel in hoofd, versnelde hartslag zonder kloppingen, beetje nerveus en redelijk trillende handen.

Blijkbaar heb ik een hoge weerstand voor dit product, maar ben dan ook al wat ephedrine gewoon voor ik de kuur vandaag begon, dus mss heeft het daar mee te maken.

Zoals ik al zei, ik vind het zelfs wel een goed gevoel geven :D lekkere adrenalin-feeling :P

Alleszins nog eens bedankt iedereen.

Je neemt het wel licht op vindt ik.....best toch wel link allemaal kerel....
Maar fijn dat het beter gaat nu... :)

Dus 5 keer 50mcg genomen???

In paniek slagen is nooit goed, in geen enkele situatie :) Dan nog, als het erg was, kan je beter rustig een hospitaal bellen en laten behandelen dan in paniek te slagen en niet meer weten wat je doet :) In een rustige toestand denk je altijd veel helderder, wat je nodig hebt om snel een oplossing te zoeken, dan in een stresstoestand ;)

Heb trouwens daarnet gelezen op een engelstalige forum dat sommige personen opbouwen tot 350mcg. Dat is ook geruststellend :D

ik heb juist clenbuterol gekocht en heb tabs van 0,05mg. ik wou beginnen met 25mcg dus heb er 5 geslikt... Maar ik lees nu precies dat ik geen 25mcg binnen heb maar 250mcg, klopt dat? ik dacht 1x0.05mg = 5mcg nee? Mijn handen trillen wel goed en ben licht in mijn hoofd, lol.[/

Geen probleem hoor. Ik heb al eens een tijdje op 400 mcgr gezeten (met die pompjes, nam ik twee maal twee pompjes per dag --> mijn hartje zal toen afgezien hebben !)

EDIT: meer dan 200 mcgr heeft volgens mij geen zin, ik voelde het verschil niet tss 200 en 400 mcgr, was allebei zeer bibberachtig, en krampen, et droge keel en gezwollen klieren en....

Ik denk dat iedere persoon anders reageert. Sommige zullen al zwaar reageren op 50mcg, andere voelen het amper bij 200mcg. Alle geluk dat ik waarschijnelijk tot die 2e categorie behoor.

welja, heb in het verleden wel al eens een gram coke in één keer opgesnoven, zal het wel overleven

Wat een BS;

je kan coke hebben die heel puur is 90 % (maar die vind je volgens mij alleen in colombia)

hier zal het eerder 20 % zijn...

dus een grammetje daarvan stelt niets voor.

Ik denk dat iedere persoon anders reageert. Sommige zullen al zwaar reageren op 50mcg, andere voelen het amper bij 200mcg. Alle geluk dat ik waarschijnelijk tot die 2e categorie behoor.

Kerel, maak je geen zorgen, zoals ik al zei, ik hb meerdere weken overleefd op 400 mcgr, dan zal jij dat nu ook wel overleven. Evt wat taurine bijpakken, mildert de sides een beetje.

Al naargelang het uur van inname zal je misschien ook niet echt vroeg slapen vannacht :) :) :)

maar als je speed pakt, dan ken je dat fenomeen wel.

Blijkbaar heb ik een hoge weerstand voor dit product, maar ben dan ook al wat ephedrine gewoon voor ik de kuur vandaag begon, dus mss heeft het daar mee te maken.

Ik denk dat dat je geluk is, aangezien ze voor kruistolerantie zorgen.

kruistolerantie :) mooie term, die kende ik nog niet. Idd, was hetgene dat ik al veronderstelde.

Trouwens, ook van sint-niklaas zie ik, waar train je? Ik in eurofit

Clenbuterol can cause sudden death at very high dosages. If overdose of clenbuterol is suspected, contact your local poison control center or emergency room immediately.

Clenbuterol

Clenbuterol Overdose
Symptoms may begin within minutes of ingestion of clenbuterol and last for hours/ days leading to prolonged toxicity due to the long-half life (it takes a long time for clenbuterol to break down and clear from the body) of clenbuterol.
Tachcardia (racing heart, heart rate e.g. 200 beats per minute)
Hypokalaemia
Hypophosphatemia
Taurine depletion
Headaches
Tremors
Breathing difficulties
Vertigo
Stroke

Wees gewaarschuwd, hou jezelf goed in de gaten. Waarschuw iemand om je in de gaten te houden en als je maar even twijfelt.... hup naar het ziekenhuis. (pilletje met verpakking meenemen)

Originele clenbuterol is 0.02mcg en daarvan kun je idd 5 tabs nemen, maar wel eerst opbouwen anders ga je stuiteren.
GG/GS/EPL tabs die zijn 0.05 mcg en daar max 3 per dag.

Dus 5 van 0.05 mcg is wel te veel, maar zolang je hartslag niet boven de 180 komt, zou ik mij verder niet druk maken

Ben benieuwd hoe het met onze clen abuser is...

Terug
Naar boven