XXL Nutrition

clen overdose?

Ik ook.....

Stond ie met ze wagen voor de ehbo met 2 kilo rijst en 4 liter premix vitargo:D.
Maar goed dat het goed afgelopen is.

rijst?:D volges mij had ie alleen Dexros en zn vitargo bij zich die ie in de auto op zat te zuipen voor het ziekenhuis:D

ik moet toch geen antigifcentrum bellen nu? iemand die weet of het gevaarlijk is? ik heb lichte hoofdpijn en trillende handen, snelle hartslag, maar voel me wel oké

paar jaar geleden een licht infarct gehad van de clen.................te hoog gedoseerd.Is persoonsgevoelig,ik lag te stuiteren met 80mcg

• Topic Starter Topic Starter
Geen problemen meer, ben zelfs nog ff gaan trainen, alleen wat nerveus en lichte hoofdpijn, + trillen op mijn benen, klappertanden, kortademigheid, snelle hartslag, hoge bloeddruk (maar allemaal binnen beperkte proporties)

Maar dan 's nachts, vreselijk slecht geslapen, overdreven warme lichaamstemperatuur, moest constant mij verfrissen met water om koel te blijven (beetje koorts dus), bij het opstaan spierstijfheid, 2x opgestaan om overvloedig te drinken....(beetje te vergelijken als je thuiskomt van een avondje stappen, xtc hebt gebruikt en wilt proberen slapen...

's ochtends koppijn, hartslag nog steeds vrij hoog, maar voel mij tiptop in orde :)

top om te horen dat het beter gaat :) maar kijk in vervolg goed uit wat je doet he

ik zou gek worden, Ik haat het gevoel van clen. Niet mijn ding, neem het slechts nog in een nakuur. 1/2 tot 1 tab per dag.

Suc6 en let ajb op de volgende keer.

Ben blij dat alles goed afgelopen is.

NIet meer doen he :)

• Topic Starter Topic Starter
Wat ben je cool :sd:

Maar als ik jou was zou ik tog nog even van de AAS blijven.
Gezien je afbeelding..Je mini armpjeu

mini armpjes? Het wilt niet zeggen dat jij je opgespoten lijf gewoon bent en niet meer weet wat het is om natural eruit te zien, dat je anderen moet verwijten dat ze mini armpjes hebben, amateur.

Rustig blijven he jongens.

Terug
Naar boven