XXL Nutrition

Clen

roidridder

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Ik zou graag even willen weten wat jullie hierover denken:

Ik zit nu op mijn 5e dag clenbuterol, maar ik begin te twijfelen of dit wel echte is, de eerste dag begon ik met 50mcg, de 2e tm 4e 100mcg en vandaag 125. Ik weet dat dit hele hoge doseringen zijn, maar mijn hartslag ging wel flink omhoog, af en toe hoofdpijn, ik trilde erg en had bij trainen krampen.
Vandaag heb ik dus 125mcg genomen (is wel alweer 5,5 uur geleden) en ik merk niks meer van de alertheid, het trillen of de hoofdpijn terwijl dit effect de eerdere dagen wel nog bleef na 5,5 uur, en daarbij weet ik dat de dosering ophoopt ivm de half-life. Ik heb ook wat foto's van het potje

image.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt, maar zou iemand me verder kunnen helpen met mijn probleempje.. Ik heb ooknog een foto van de pil als jullie die willen

• Topic Starter Topic Starter
Oke bedankt, en ik zal gaan kijken naar taurine als ik nog 1x last krijg van kramp.
Ik hoop dat er wel nog iemand is die goed kan zien of dit echt of nep is.
Komt het ook voor dat ze een goedkoper middel in de pil stoppen die wel zorgt voor dezelfde (vervelende) bijwerkingen, maar niet dezelfde effecten?

Je lichaam raakt er ook aan gewend dus zullen deze effecten ook minder worden.

Je lichaam raakt inderdaad gewend, maar zo snel al?

Het kan natuurlijk zo zijn dat het niet helemaal homogeen gemengd is, in clen zit natuurlijk maar heeeel weinig werkzame stof. Daarom moet je uitkijken met het verhogen van je dosis zoals OMF zegt, als jij in 1 keer wel 2,5 goed gemengde tabs naar binnen gooit kan je er wel een heel zenuwachtig van worden ;). (Uit ervaring)

Terug
Naar boven