MuscleMeat

Clenbuterol op te sporen via urine? En voor hoelang?

een weekje? Heeft nogal een korte halfwaarde tijd.

dus na een weekje zit je wel safe, want ik denk dat dit toch wel wat zal verschillen van persoon tot persoon.

Bij drugs bv zal dit langer bij vettere personen te vinden zijn in bloed en urine dan bij magere.

En waarom is dat volgens jou dan?

heeft iets te maken dat ver-esterde aas zich hechten aan vetcellen. moet je eens goed rondkijken. schijnt dat veel jongens die lange tijd af zijn, op dieet gaan (en dus vetcellen leeg maken) positief worden getest. vooral deca en eq schijnen dit te doen.
beetje simpele jip en janneke post maar mss wel meest duidelijk

• Topic Starter Topic Starter
heeft iets te maken dat ver-esterde aas zich hechten aan vetcellen. moet je eens goed rondkijken. schijnt dat veel jongens die lange tijd af zijn, op dieet gaan (en dus vetcellen leeg maken) positief worden getest. vooral deca en eq schijnen dit te doen.

Is inderdaad wel een duidelijk verhaal, maar ik doel wel specifiek op clenbuterol. Maar dat wat jij noemt is niet te voorkomen?

Duidelijk dennis :).
Zal er zelf nog wel eens wat verder naar zoeken.

• Topic Starter Topic Starter
Okee dus dat betekent dus dat in de praktijk, dat als je getest zou worden dat de clenbuterol al uit je urine zou kunnen zijn voordat het monster het lab bereikt? Of worden de urine monsters niet naar een lab gestuurd?

Okee dus dat betekent dus dat in de praktijk, dat als je getest zou worden dat de clenbuterol al uit je urine zou kunnen zijn voordat het monster het lab bereikt? Of worden de urine monsters niet naar een lab gestuurd?

zucht.....als urine eenmaal positief is dan blijft dat toch ook. of zijn er afbreekmechanismes in eenmaal uitgescheiden urine;)

neen, dat betekend dat als je clen gebruikt en na 4 dagen getest wordt, je niet positief zal bevonden worden. Wanneer je echter na 2 dagen een staal moet doneren, dan zal dat staal binnen 1 jaar nog steeds positief zijn. Je lichaam doet de verwerking van de clen, dus elke keer je plast komt er wat stof mee. Want uiteindelijk zullen de meeste afvalstoffen via de urine verwijderd worden uit het lichaam.

ik en mijn vrouw zijn bezig met een kind te maken al 5 maanden. mijn zaad is helemaal goed en zij is ook helemaal goed. nu mijn vraag is of ik clembuterol wel mag nemen of niet? zou ik nog vruchtbaar zijn? zo niet hoelang blijft het in de bloed zitten? groeten

Terug
Naar boven