Operations
Cool Novice
- Waardering
- 0
Iemand die me kan vertellen hoe lang ze clenbuterol terug kunnen vinden in je urine? Heb er op google niks over kunnen vinden.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Bij drugs bv zal dit langer bij vettere personen te vinden zijn in bloed en urine dan bij magere.
heeft iets te maken dat ver-esterde aas zich hechten aan vetcellen. moet je eens goed rondkijken. schijnt dat veel jongens die lange tijd af zijn, op dieet gaan (en dus vetcellen leeg maken) positief worden getest. vooral deca en eq schijnen dit te doen.
beetje simpele jip en janneke post maar mss wel meest duidelijk

clenbuterol is 4 dagen opspoorbaar, oxy 2 maanden.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f65/halfleven-detectie-tijden-5938/
Beetje zoeken kan nooit kwaad jongens.
heeft iets te maken dat ver-esterde aas zich hechten aan vetcellen. moet je eens goed rondkijken. schijnt dat veel jongens die lange tijd af zijn, op dieet gaan (en dus vetcellen leeg maken) positief worden getest. vooral deca en eq schijnen dit te doen.
beetje simpele jip en janneke post maar mss wel meest duidelijk
.Okee dus dat betekent dus dat in de praktijk, dat als je getest zou worden dat de clenbuterol al uit je urine zou kunnen zijn voordat het monster het lab bereikt? Of worden de urine monsters niet naar een lab gestuurd?

ik en mijn vrouw zijn bezig met een kind te maken al 5 maanden. mijn zaad is helemaal goed en zij is ook helemaal goed. nu mijn vraag is of ik clembuterol wel mag nemen of niet? zou ik nog vruchtbaar zijn? zo niet hoelang blijft het in de bloed zitten? groeten