MuscleMeat

Clenbuterol van GS

• Topic Starter Topic Starter
Ik kan me vergist hebben, maar het ging om tabs van GS

Dat zijn het 0,05,bro.

Gs heeft geen 0,025 gemaakt zoals Younggod al aanngeeft.

De vorige batch was iets overgedoseerd dus je moet ff rustig opbouwen en kijken wat het met je doet.

goed spul!!!

volgens mij bestaat er alleen 0,05 van gs. Ikzelf heb er niet zulke hele prettige ervaringen mee. Je moet 2 dingen doen. 1. heel veel water drinken. 2. heel langzaam opbouwen. ik liep er na 3 dagen bij als een zombie met een trillend hoofd. Volgens mij is het erg schadelijk spul. en velen delen deze mening met mij..

heb ook een maatje die het een tijdje heeft gebruikt, hij heeft er af en toe nog last van zegt ie.. , was geen clen van gs overigens...

key words: know what you are doing!!

Ik kan je in alle eerlijkheid zeggen dat clenbuterol vraagje niet zozeer op mij van toepassing is, want ik gebruik het nooit.

Snel metabolisme.

hey bro ik heb 7 weken aan de clen gezeten heb geen ene moer gemerkt van die zooi,ik slikte 3 tabs per dag samen met ketotifen dan kan je hem langer pakken namelijk raken je reptoren niet verzadigd,ik ben iets drogen geworden,ein het begin een beetje kramp en trillen en hoofd pijn,na een week was het over,ik zou het wel opbouwen als ik jou was afbouwen is niet nodig,eerlijk gezecht kan je beter een goed dieet en veel cardio pakken ik denk dat je daar meer baat bij hebt,clen zorgt er wel voor dat je je massa na een kuur beter vasthoud,dat heb ik wel gemerkt,ik hoop dat je d'r wat aan hebt ciao

Erg heftig, maar goed spul!!!

Ik kan je in alle eerlijkheid zeggen dat clenbuterol vraagje niet zozeer op mij van toepassing is, want ik gebruik het nooit.

Snel metabolisme.

hey bro ik heb 7 weken aan de clenbuterol gezeten heb geen ene moer gemerkt van die zooi,ik slikte 3 tabs per dag samen met ketotifen dan kan je hem langer pakken namelijk raken je reptoren niet verzadigd,ik ben iets drogen geworden,ein het begin een beetje kramp en trillen en hoofd pijn,na een week was het over,ik zou het wel opbouwen als ik jou was afbouwen is niet nodig,eerlijk gezecht kan je beter een goed dieet en veel cardio pakken ik denk dat je daar meer baat bij hebt,clenbuterol zorgt er wel voor dat je je massa na een kuur beter vasthoud,dat heb ik wel gemerkt,ik hoop dat je d'r wat aan hebt ciao

Lees het bovenste: ik gebruik het nooit.

ik heb het de eerste keer een week lang genomen 1 tab per dag,na een week gevige koorts hoofdpijn en dergelijke shit...toen 2 weken afgebleven en dan overgaan op 2 dagen op 2dagen af met ertussen ephedra...das top!om alle bijwerkingen de kop in te drukken zou ik zeker niet langer dan 4 dagen na elkaar erop zitten,toch niet als je de eerste keer gebruikt,clen stapelt zich heel vlug op in je lichaam dus heb je ook vlugger last van sides...

kijk eerst wat het doet als je 2 dagen na elkaar neemt en zo elke cycle opbouwen...niet direct 2 weken op en 2 weken af...

ik kreeg gelijk de sides na een weekje en pas op het einde begon ik goed af te vallen.
je moet er inderdaad veel cardio bij doen maar je moet niet boven de 70 procent van je kunnen gaan denk ik omdat de clen je hart ook al sneller laat kloppen. en mocht je een zwak hart hebben dan is dat echt gevaarlijk.
beter 30 of 45 minuten goed zweten!

Terug
Naar boven