MuscleMeat

Clenbuterol vraagje

ronnyshisha

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
90kg
Vetpercentage
12%
Hallo dbb lui,

Ik heb een vriend wie 78kg weegt.. en graag een clenbuterol kuur wilt doen.
hij wilt 8 kg afvallen, wat zou dan de beste dosering en voor hoelang zijn voor hem.. heb totaal geen verstand van clenbuterol vandaar.

Ik vind Vriend maar een verlegen type, waarom moet die altijd via andere leden vragen om advies :(

78kg en wil afvallen?
Mischien een dieet volgen?

In de bajes heb je genoeg sporttoestellen waar je je op uit kan leven

geen clen gebruiken is beter dan wel gebruiken.. als je gewoon wat rond leest kan je zien dat clen echt niet een onschuldig fatburnertje is.

geen clen gebruiken is beter dan wel gebruiken.. als je gewoon wat rond leest kan je zien dat clen echt niet een onschuldig fatburnertje is.

Neen zeker niet,is een paardemiddel maar wordt in sommige landen ook aan mensen met astma voorgeschreven.

dag 1 - 20mcg
dag 2 - 40 mcg
dag 3 - 60 mcg
dag 4 - 80 mcg
dag 5 - 100 mcg
dag 6/7 - niks
dag 8/9 - 100mcg
dag 10/11 niks
dag 12/13 100 mcg

enz verder 2 dagen 100mcg -2 dagen niks

als je het van het 2 letter merk hebt moet je wel oppassen , die zijn flink overgedoseerd.

eerste 3 dagen 10 micro gram , 3 dagen 20 , zo opbouwen tot 2 weken. human grade kan je idd volgens rauwdauwer's schema volgen.

clen is een beetje 'aanvoelen' wat je aan kan of niet ;)

What happened to 2 weeks on/off? Dit is toch veel beter dan 2 dagen on/off?

idd opbouwen in een 2 weeks on 2 weeks off schema.
Begin (zeer) laag gedoseerd , ik ken een jongen die 1 heel pilletje clen (50 microgram) nam van het 2 lettermerk voor zijn training , na een half uurtje hebben ze hem naar het ziekenhuis moeten voeren voor een soort antigif in te spuiten.

er is geen antigif voor clen vlgns mij. het reageert sterk op je receptoren (dacht ik) clen is heeft geen tegengif. maar 2 dagen on 2 dagen of houdt je receptoren ''schoon'' zodat je niet snel gewend raakt. hierdoor hoef je ook minder te doseren. ben je wel 14 dagen bezig boor 1 gewone cycle week
ik zeg clen is gewoon te erg. naturel cutten desnoods een mildere middel maar clen is gewoon te...

als je het van het 2 letter merk hebt moet je wel oppassen , die zijn flink overgedoseerd.

eerste 3 dagen 10 micro gram , 3 dagen 20 , zo opbouwen tot 2 weken. human grade kan je idd volgens rauwdauwer's schema volgen.

clen is een beetje 'aanvoelen' wat je aan kan of niet ;)

Zijn meer dan 1... 2 letter merken:rolleyes:

Terug
Naar boven