AndroidHealthClinic

Clenbuterol

X20XER

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m76
Massa
73kg
Vetpercentage
14%
Wie heeft hier ervaring mee? Hoe kan dit het beste gebruikt worden, iets onder of juist boven je niveau eten etc. Heeft het effect op je resultaten in de sportschool, maw, verlies je spiermassa als je niet oppast?

Het is geen wondermiddel zoals velen denken, bijwerkingen zoals zweten, tremor, zweten, opgejaagd gevoel en nog eens zweten is wat ik er van voelde.. Met aangepaste voeding kom je een heel eind verder ipv met middelen als clen..

Ik begon op 20mcg en verhoode de dosis iedere 2dagen op met nog eens 20mcg tot ik op 120zat, weer verlagen tot 40, dan 2weken stoppen en dan weer opnieuw zelfde principe.

Voeding gewoon net op onderhoud

---------- Post toegevoegd Wed 20 Feb 2013 om 12:32 ----------

Probeer er wel wat cardio naast te doen, heeft mij in 8weken 3% doen dalen en had meer definitie

De grootste troep die ik ooit gebruikt heb... trillende handjes, nerveus, slapeloosheid, algeheel lamlendig gevoel, opgejaagd... en inderdaad zeker geen wondermiddel.

Een keer, nooit weer.

Ik neem bij wijze van liever nog elke dag een paar nakken speed... :-)

PS: Nam het 2 dagen op en 2 dagen af.

Begonnen met 20mcg en verhoogd tot 80mcg en toen weer afgebouwd.

Laatst bewerkt:
Nou, clen is imo beter voor de laatste eindjes, als je bvb al 10% bent en je wilt zo nodig toch nog lager..

Overigens raad ik clen, behalve voor het bovenstaande af, de bijwerkingen zijn idd te hevig om te cutten als je zoiezo kan cutten met voeding aanpassing..

En ja zoiezo verlies je wat spiermassa in een cut, het is de kunst om dit te beperken..

• Topic Starter Topic Starter
Ok, toch niet zo geweldig dus als fora /internet voorspiegelt...

ben woensdag gestart met clen. heb tabletten van 0,5 (100 stuks).
heb een hals 's morgens genomen en een half in de namiddag. vandaag (vrijdag) heb ik nog geen bijwerken.
Morgen ga ik de dosis verhogen naar 0,75.
ik ga ook 2 weken op en 2 weken af proberen.
Moet eerlijk zeggen dat ik mijn voeding ook goed aanpas sinds 1 januari.

ben op 3 dagen al bijna een kilo kwijt. hoop dat het zo verder vlot...

veel geluk zou ik zeggen.

Succes! Ik ben benieuwd naar je ervaring. Wat is je vetpercentage nu?

ben woensdag gestart met clen. heb tabletten van 0,5 (100 stuks).
heb een hals 's morgens genomen en een half in de namiddag. vandaag (vrijdag) heb ik nog geen bijwerken.
Morgen ga ik de dosis verhogen naar 0,75.
ik ga ook 2 weken op en 2 weken af proberen.
Moet eerlijk zeggen dat ik mijn voeding ook goed aanpas sinds 1 januari.

ben op 3 dagen al bijna een kilo kwijt. hoop dat het zo verder vlot...

veel geluk zou ik zeggen.
Die clen van het merk dat ze in 0.5 verkoopt is ondergedoseerd ;)

de trillende handjes zijn uiteindelijk begonnen op 0,75 :-)

+1

Beter zo iets met een aangepast dieet. Kom je veel verder mee en daar blijf je ook dun van.

Dat is zeker waar, alleen tegenwoordig lastig aan te komen. een goede ECA(Y) stack...

Denk dat daarom steeds meer naar de clen gegrepen wordt.

zijn er nog mensen die clen hebben gebruikt of nog steeds gebruiken om af te vallen?

wat was het resultaat? gewichtsverlies?

Zonder verandering in je dieet kom je gewoon weer op het zelfde gewicht uit.

daar ben ik van op de hoogte dat je het dieet moet aanpassen.
Vandaar dat ik -500 kcal/dag doe...

• Topic Starter Topic Starter
Ik lees ook eea over Meridia in combi met cafeine pillen ipv Clen.

Ik dacht dat die Clen in 40mcg tabs kwam?

@katje01, hou me op de hoogte.... Die trillende handen, valt het erg op? Ik werk op kantoor....kan t me niet veroorloven dat iemand iets merkt.

Ik zie net dit op een site staan trouwens....dus toch wel te krijgen, of merk niet oke?:
Metabolic Pharmaceuticals[Link niet meer beschikbaar]325mg30st45 euro

je moet aangepast kunnen trainnen dus niet zwaar want je krijgt echt krampe en ja ik drink genoeg.. veel reps en licht maar ook een aangepast dieet dan werkt hetwel oké. Ik doe het pas in zomer weer

Neem 20gr taurine per dag bij je clen.

Terug
Naar boven