MuscleMeat

clenbuterol?????

Voordeel zou moeten zijn dat je vet verbrandt zonder spiermassa te verliezen, nadeel is dat niet iedereen er goed tegen kan, trillende vingers, opvliegers, heel erg zweten en je kunt er erg onrustig van worden in je kop.

Ik heb het een keer een week of 3 gebruikt en had er goede resultaten mee, klein beetje last van trillende vingers en wel zweten, maar was ook hartje zomer.

goede resultaten mee behaald,wel wat trillende vingers, hoge hartslag in rust, wat zweten en wat hoofdpijn

niets ergs dus:D

en idd, searchfunctie...

WHoehoei, als je op 8mcg per dag gaat zitten moet je je erggg vaak op een dag opkleden :D

ik ben tot 6 gegaan, was nog te doen.

• Topic Starter Topic Starter
maar ik heb ergens gehoord dat het ook vloeibaar bestaat wat is dan beter vloeibaar of in tabletten

vloeibaar vast... tabletten verdoet je lever...

vloeibaar vast... tabletten verdoet je lever...

Als je niet weet waar je het over hebt praat dan ook niet mee, een vloeistof gaat toch ook via de maag naar de darmen en word gefilterd door de lever.

Vloeibaar zou ik neit nemen je hebt altijd kans op een overdosering. Met tabletten weet je zeker wat je binnen krijgt.

Als je niet weet waar je het over hebt praat dan ook niet mee, een vloeistof gaat toch ook via de maag naar de darmen en word gefilterd door de lever.

Vloeibaar zou ik neit nemen je hebt altijd kans op een overdosering. Met tabletten weet je zeker wat je binnen krijgt.

sorry je hebt gelijk ging ff uit van injectie...

is er veel schaade aan de lever na gebruik van clen

Waarom zie je altijd zoveel topics over afvallen na Nieuwjaar?

Er werden me 3 soorten aangeboden tabletten, vloeibaar(met pompje) en poeder. Die poeder moet wss opgelost worden in een vloeistof maar wat is dan beter? de poeder of de vloeistof?

Mijzelf lijkt vloeistof beter dan de poeder omdat je dan een vastere dosering hebt. Maar zijn er mensen die er ervaring mee hebben?
Vast wel;) :D

Tabletten zeg ik toch al. ;) Beter gedoseerd kan haast niet, heb ooit een verhaal gelezen over iemand die teveel vloeistof innam hij heeft de hele avond onder een koude douche gestaan omdat die anders kapotging, hij dacht dat zijn hoofd uit mekaar knalde. Overigens vind ik het dan wel tegenstrijdig met het feit dat je receptoren maar 140mcg kunnen opnemen, misschien dat ze het dan niet over de sides hebben?

Maar iniedergeval daanbels, ik zou lekker geen clenbuterol gebruiken bij je wielrennen volgens mij is dat een te grote aanslag op je hart.

Heeft clen dezelfde sides als efedrine, maar dan zwaarder?
In 2004 eens wat artikels over clen gelezen en het leek me toch gevaarlijk spul.

Tabletten zeg ik toch al. ;) Beter gedoseerd kan haast niet, heb ooit een verhaal gelezen over iemand die teveel vloeistof innam hij heeft de hele avond onder een koude douche gestaan omdat die anders kapotging, hij dacht dat zijn hoofd uit mekaar knalde. Overigens vind ik het dan wel tegenstrijdig met het feit dat je receptoren maar 140mcg kunnen opnemen, misschien dat ze het dan niet over de sides hebben?

Maar iniedergeval daanbels, ik zou lekker geen clenbuterol gebruiken bij je wielrennen volgens mij is dat een te grote aanslag op je hart.

Een maat van me heeft een keer te veel poeder genomen, z,n vriendin werd s'nachts een beetje ban van hem:eek:

Ik hoor regelmatig dat wielrenners clenbuterol nemen. Wel begrijpelijk dat het slecht is voor het hart aangezien het de hartslag omhoog brengt. Als je daarbij ook nog duurtraingen en intervaltrainingen moet doen is het indd beter om geen clenbuterol te nemen.

Over hartproblemen had ik zelf eigelijk nog niet echt nagedacht:o

M,n moeder zegt wel eens bezint eer je begint, en ze heeft nog gelijk ook nog:D

• Topic Starter Topic Starter
kan er mij iemand vertellen of het waar is dat clenbuterol eigenlijk ontwikkelt is voor astma patienten en de nevenwerkingen eigenlijk vetverbranding teweeg brengt en dat het daarom eigenlijk uit de handel is genomen omdat er misbruik van gemaakt werd . of zijn dit maar fabeltjes

Terug
Naar boven