dille4life
Novice
- Waardering
- 0
weet er iemand iets meer over clenbuterol wat zijn de voordelen en wat de nadelen en zijn er alternatieven
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Als je niet weet waar je het over hebt praat dan ook niet mee, een vloeistof gaat toch ook via de maag naar de darmen en word gefilterd door de lever.
Vloeibaar zou ik neit nemen je hebt altijd kans op een overdosering. Met tabletten weet je zeker wat je binnen krijgt.
is er veel schaade aan de lever na gebruik van clenbuterol

Beter gedoseerd kan haast niet, heb ooit een verhaal gelezen over iemand die teveel vloeistof innam hij heeft de hele avond onder een koude douche gestaan omdat die anders kapotging, hij dacht dat zijn hoofd uit mekaar knalde. Overigens vind ik het dan wel tegenstrijdig met het feit dat je receptoren maar 140mcg kunnen opnemen, misschien dat ze het dan niet over de sides hebben? Tabletten zeg ik toch al.Beter gedoseerd kan haast niet, heb ooit een verhaal gelezen over iemand die teveel vloeistof innam hij heeft de hele avond onder een koude douche gestaan omdat die anders kapotging, hij dacht dat zijn hoofd uit mekaar knalde. Overigens vind ik het dan wel tegenstrijdig met het feit dat je receptoren maar 140mcg kunnen opnemen, misschien dat ze het dan niet over de sides hebben?
Maar iniedergeval daanbels, ik zou lekker geen clenbuterol gebruiken bij je wielrennen volgens mij is dat een te grote aanslag op je hart.