AndroidHealthClinic

Clinton haalt al-Qaeda erbij om Obama te verslaan

Big-T

Humongous Ruler
Founder
R.I.P.
50.000 berichten 10.000 berichten
Waardering
3.208
DOVER - De Democratische senator Hillary Clinton heeft maandag de terreurorganisatie al-Qaeda naar voren geschoven in haar strijd tegen partijgenoot Barack Obama. Dat hebben verscheidene Amerikaanse media bericht.

[foto]http://www.nu.nl/img.db/1376078+s(120!x120!)[/foto]Clinton hield een gehoor in de staat New Hampshire voor dat al-Qaeda de komende Amerikaanse presidentsverkiezingen zeer goed zal volgen en dat het aanstellen van een relatief onervaren politicus als staatshoofd alleen al daarom een veiligheidsrisico is.

Groot-Brittannië

Clinton wees de Amerikanen op de (mislukte) aanslagen in Groot-Brittannië kort na het vertrek van premier Tony Blair vorig jaar.

Volgens de voormalige First Lady van de VS is zij in staat een mogelijk soortgelijke situatie na de komende machtswisseling in de VS het hoofd te bieden en Obama niet.

Verlies

Clinton verloor kortgeleden in de staat Iowa onverwacht van Obama tijdens de eerste voorverkiezing om de Democratische kandidatuur voor het presidentschap. Ze trekt nu alles uit de kast om een nieuw verlies tijdens voorverkiezingen dinsdag in New Hampshire te voorkomen.

Clinton hamert vooral op de politieke onervarenheid van senator Obama, die in tijden van crisis niet gekwalificeerd zou zijn om het land en zijn leger te leiden.

Geëmotioneerd

Clinton moest tijdens een andere campagnestop in New Hampshire maandag zichtbaar vechten tegen haar tranen. Ze raakte geëmotioneerd toen iemand haar vroeg hoe ze zich toch zo kranig weet te houden na de tegenslag in Iowa.

Clinton antwoordde dat deze 'niet eenvoudige' strijd voor haar 'niet alleen politiek maar ook vooral zeer persoonlijk' is.

De beelden van een aangedane Clinton zijn in de VS door alle omroepen verspreid.

Bron

Zou dat emotioneel gedoe in haar voordeel werken? De eerste vrouwelijke Amerikaanse president, ik moet het nog zien. Al vind ik haar wel het meest geschikt.

Op haar belachelijke houding tov geweldadige games na vind ik haar een goede kandidaat.

Ik zie veel liever Obama Barrack aan het hoofd.

Clinton is een goede kandidaat, maar haar standpunten spreken mij minderen aan. Beetje doorzichtig om Al Qaida erbij te betrekken, ze speelt zo in op de emotie's van vele.

Pff jezus wat speelt zij een smerig spelletje. Ik geloof wel dat Obama het makkelijk kan handelen. Alsof zij geen gevaar is als vrouw, daar heeft de al-Qaeda echt geen respect voor hoor.

Obama komt zuiverder over, ook al zal hij ook wel wat 'skeletons in the closet' hebben. Lijkt een beetje op een wanhoopsoffensief van Clinton, daar gaat ze het niet mee redden. Vandaag in New Hampshire verliezen lijkt me redelijk funest, zeker omdat ze constant voorgestaan heeft in de polls.

Ik zie veel liever Obama Barrack aan het hoofd.

Clinton is een goede kandidaat, maar haar standpunten spreken mij minderen aan. Beetje doorzichtig om Al Qaida erbij te betrekken, ze speelt zo in op de emotie's van vele.

Tsja daar is ze dan ook vrouw voor. ;)
Lijkt me maar gevaarlijk een vrouw met zoveel macht, is ze ongesteld, hup oorlog! :jk:

Obama komt zuiverder over, ook al zal hij ook wel wat 'skeletons in the closet' hebben. Lijkt een beetje op een wanhoopsoffensief van Clinton, daar gaat ze het niet mee redden. Vandaag in New Hampshire verliezen lijkt me redelijk funest, zeker omdat ze constant voorgestaan heeft in de polls.

Lijken me inderdaad moves van iemand die in het nauw gedreven is en deze verkiezing kost wat kost niet wil verliezen.

ok...

De democraten hebben een n*ger en een vrouw om president te worden

Nu moet je mij eens uitleggen hoe een van die 2 ooit veel stemmen gaat krijgen in de toch wel voornamelijk conservatieve en christelijke VS, als ze tegen een priester of een mormoon(waren dat niet de 2 republiekeinse kandidaten?) moeten opgaan...

als ze het al moeilijk heeft met 1 nederlaag die uiteindelijk nog niets betekent, is ze imo niet geschikt om zo een belangrijke taak uit te voeren...

Go black guy!

ok...

De democraten hebben een n*ger en een vrouw om president te worden

Nu moet je mij eens uitleggen hoe een van die 2 ooit veel stemmen gaat krijgen in de toch wel voornamelijk conservatieve en christelijke VS, als ze tegen een priester of een mormoon(waren dat niet de 2 republiekeinse kandidaten?) moeten opgaan...

Tja de algemene verwachting is toch dat er een democraat in 't witte huis komt.

Barack for president! Ik hoop dat hij wint

• Topic Starter Topic Starter
Obama komt zuiverder over, ook al zal hij ook wel wat 'skeletons in the closet' hebben.
Yep zo gaat dat nu eenmaal daar, het is een echte strijd.

Lijkt een beetje op een wanhoopsoffensief van Clinton, daar gaat ze het niet mee redden. Vandaag in New Hampshire verliezen lijkt me redelijk funest, zeker omdat ze constant voorgestaan heeft in de polls.
Vergeet niet dat ze nu al 3x meer haalt dan haar man in die tijd en die werd ook president. Het kan volgens mij nog alle kanten op, maar ik vrees voor Obama. Er zijn gewoon teveel conservatieve Amerikanen, een blanke vrouw kunnen ze dan nog misschien wel aanvaarden maar een zwarte is nog een hele stap verder. Bovendien was eergisteren een docu die liet zien dat lang niet alle zwarten achter Obama staan, ze vinden dat hij nog onvoldoende opkomt voor hun rechten. Ik vind Clinton overigens meer geschikt, veel meer ervaring.

Obama is een n*ger

conclusie : wint toch niet, teveel racisten daaro. zelfde met bush toen der tijd. zal wel iets gerommeld worden met de stemmen

Obama is een n*ger

conclusie : wint toch niet, teveel racisten daaro. zelfde met bush toen der tijd. zal wel iets gerommeld worden met de stemmen

Of hij wordt president en wordt kort daarna omgelegd door 1 of andere redneck... Het maakt mij niet zo heel veel uit, als het maar een democraat wordt.

Haha, wat een muppet show is me dat weer zeg.

Mevrouw beweert een terroristische aanslag beter te kunnen opvangen, het leger beter te kunnen leiden en het land beter te kunnen besturen maar begint al meteen te huilen bij het verlies van een voorverkiezing. Daarna gaat ze ook nog eens beweren dat het voor haar een persoonlijke strijd is, ipv in het belang van de natie.

Hoe ****ing dom en ongeloofwaardig kan je jezelf profileren. Laat Obama dan maar verliezen van 1 of andere republikein. Sjongejongejonge...

• Topic Starter Topic Starter
Mevrouw beweert een terroristische aanslag beter te kunnen opvangen, het leger beter te kunnen leiden en het land beter te kunnen besturen maar begint al meteen te huilen bij het verlies van een voorverkiezing.
Ja maar vrouwen janken om de stomste dingen en hangen dan de b*ch uit als het echt nodig is, dat weet je toch? :D

Terug
Naar boven