MuscleMeat

Clinton haalt al-Qaeda erbij om Obama te verslaan

Het irriteert mij zo dat er zo ongelofelijk veel zwarten in Amerika alleen maar op Obama stemmen omdat hij half zwart is. Het irriteert mij zo dat er zo ongelofelijk veel conservatieven christenen alleen maar op McCain stemmen omdat hij er zelf één is.

Veel zwarten stemmen echt niet op Obama omdat hij zwart is, zwarten vinden hem vaak te blank omdat hij een halfbloed is en omdat hij door zijn blanke moeder is opgevoed. Het is eigenlijk gewoon een blanke Amerikaan met een bruin tintje.

]Het gaat erom wat ze kunnen bereiken, en Clinton heeft ervaring in de politiek, het enige wat Obama heeft is mooie praatjes.

Zoveel ervaring heeft ze dus eigenlijk niet. Stukjes in dit filmpje, waar Hillary zelf aan het woord is op MSNBC zijn wel betrouwbaar. Wat de FOX commentators zeggen moet je idd met een korreltje zou nemen.
YouTube - CLINTON BIG LIE #1: HILLARY'S 'EXPERIENCE'

• Topic Starter Topic Starter
Veel zwarten stemmen echt niet op Obama omdat hij zwart is, zwarten vinden hem vaak te blank omdat hij een halfbloed is en omdat hij door zijn blanke moeder is opgevoed. Het is eigenlijk gewoon een blanke Amerikaan met een bruin tintje.
En jij denkt dat elke vrouwelijke burger op Clinton stemt omdat ze vrouw is? Hoeveel % van de vrouwen is feminist denk je? Obama kan je net zo goed omschrijven als een zwarte met een blank tintje. Als je zijn mening over de politiek volgt is hij duidelijk meer zwart dan blank. Ik zal heel verbaast zijn als hij president wordt, de doorsnee Amerikaan kennende.

Zoveel ervaring heeft ze dus eigenlijk niet. Stukjes in dit filmpje, waar Hillary zelf aan het woord is op MSNBC zijn wel betrouwbaar. Wat de FOX commentators zeggen moet je idd met een korreltje zou nemen.
Iig méér dan Obama volgens velen... en ze is sowieso beter dan Bush (om over de nieuwe republikeinse kandidaten nog maar te zwijgen, denk niet dat McCain president zal worden na de fiasco van Bush).

En jij denkt dat elke vrouwelijke burger op Clinton stemt omdat ze vrouw is? Hoeveel % van de vrouwen is feminist denk je? Obama kan je net zo goed omschrijven als een zwarte met een blank tintje. Als je zijn mening over de politiek volgt is hij duidelijk meer zwart dan blank. Ik zal heel verbaast zijn als hij president wordt, de doorsnee Amerikaan kennende.

Iig méér dan Obama... en ze is sowieso beter dan Bush (om over de nieuwe republikeinse kandidaten nog maar te zwijgen, denk niet dat McCain president zal worden na de fiasco van Bush).

Er zijn echt ongelofelijk veel vrouwen die graag willen zien dat vrouwen ook de machtigste functie van de wereld kunnen behalen. Dat zwarten voor Obama stemmen kan ik wel begrijpen, want wellicht begrijpt hij meer wat zwarten allemaal moeten doormaken en zal wellicht willen zorgen dat all dat ge-gangbang en armoede wat minder wordt. Stemmen op Hillary puur omdat ze een vrouw is vind ik géén goed rede. Zwarten die in ghetto's leven etc. hebben misschien wel een voordeel door Obama te stemmen.

Ik vind dat de ervaring die zij heeft nou niet echt zwaarwegend t.o.v. de kwaliteiten van Abama als leider. Dat ze beter is dan Bush of ieder andere Republikein is duidelijk, maar we hebben het hier over Clinton v.s. Obama.

• Topic Starter Topic Starter
Er zijn echt ongelofelijk veel vrouwen die graag willen zien dat vrouwen ook de machtigste functie van de wereld kunnen behalen. Dat zwarten voor Obama stemmen kan ik wel begrijpen, want wellicht begrijpt hij meer wat zwarten allemaal moeten doormaken en zal wellicht willen zorgen dat all dat ge-gangbang en armoede wat minder wordt. Stemmen op Hillary puur omdat ze een vrouw is vind ik géén goed rede. Zwarten die in ghetto's leven etc. hebben misschien wel een voordeel door Obama te stemmen.
Vrouwen die gelijkheid willen (bijv. in de politiek) hebben misschien wel een voordeel door Clinton te stemmen...

Ik vind dat de ervaring die zij heeft nou niet echt zwaarwegend t.o.v. de kwaliteiten van Abama als leider. Dat ze beter is dan Bush of ieder andere Republikein is duidelijk, maar we hebben het hier over Clinton v.s. Obama.
Tjah leider... dat zullen we moeten zien. Dat filmpje dat ik postte over hem liet enkele punten zien waar er gebrek aan leiderschap was. Tot nu toe heb ik hem vooral 'populaire' uitspraken zien doen of zoals veel Amerikanen zeggen 'talk the talk, but not walk the walk'. We zullen zien wat het wordt :)

Vrouwen die gelijkheid willen (bijv. in de politiek) hebben misschien wel een voordeel door Clinton te stemmen...

Tjah leider... dat zullen we moeten zien. Dat filmpje dat ik postte over hem liet enkele punten zien waar er gebrek aan leiderschap was. Tot nu toe heb ik hem vooral 'populaire' uitspraken zien doen of zoals veel Amerikanen zeggen 'talk the talk, but not walk the walk'. We zullen zien wat het wordt :)

Jup, ik ben heel erg benieuwd! Ben blij als we na al die jaren van Bush af zijn!:klink:

Clinton komt in de boeken en artikelen naar voren als een verschrikkelijk manipulatief en slecht mens. Geef mij Obama maar. Onervarenheid zegt mij niet veel, wtf heeft Hillary dan voormekaar gekregen? Ze heeft idd dichter bij de macht gezeten, maar volgens mij is dat niet persé een voordeel. Daarnaast zul je zien dat de vicepresident een belangrijke rol zal spelen en dat zal in Obama's geval, net als een groot deel vd rest van zijn staf, een ervaren man zijn.

Ik vin het ook wel duidelijk dat ze manipulatief is. Volgens de peilingen werd ze "te streng" en "niet menselijk" gevonden, wat gaat ze vervolgens doen, een potje staan nep janken! Hierdoor voelde, als we het nieuws in NL mogen geloven, de vrouwen medelijden en was het over grote deel van de hillary voters vrouw.

Clinton komt in de boeken en artikelen naar voren als een verschrikkelijk manipulatief en slecht mens. Geef mij Obama maar. Onervarenheid zegt mij niet veel, wtf heeft Hillary dan voormekaar gekregen? Ze heeft idd dichter bij de macht gezeten, maar volgens mij is dat niet persé een voordeel. Daarnaast zul je zien dat de vicepresident een belangrijke rol zal spelen en dat zal in Obama's geval, net als een groot deel vd rest van zijn staf, een ervaren man zijn.

Ja idd, er wordt gezegd Obama heeft mooie "praatjes" en Clinton heeft concrete plannen+ ervaring?
Maar het is me nog niet helemaal duidelijk waar ze zoveel concreter is dan Obama.En ervaring die ze heeft zegt me verder ook niks.

]Clinton hield een gehoor in de staat New Hampshire voor dat al-Qaeda de komende Amerikaanse presidentsverkiezingen zeer goed zal volgen en dat het aanstellen van een relatief onervaren politicus als staatshoofd alleen al daarom een veiligheidsrisico is.

Volgens de voormalige First Lady van de VS is zij in staat een mogelijk soortgelijke situatie na de komende machtswisseling in de VS het hoofd te bieden en Obama niet.

Dit zegt toch al genoeg, lijkt me?

Als je zulke onzin uitslaat ben je niet goed bij je hoofd en verdien je het niet om President te worden.

Alsof we meer vertrouwen in een vrouw hebben dan een man in oorlogstijd.:rolleyes:

Maf wijf.

Kieskompas - DAG

Iemand dit al ingevuld? hehe ik sta het dichtst bij Ron Paul van de Republikeinen.

Terwijl er ook staat dat ik bv meer overeenkomsten heb met Obama,Edwards en Clinton.Van republikeinen heb ik de meeste overeenkomsten met Giuliani.

Dit zegt toch al genoeg, lijkt me?

Als je zulke onzin uitslaat ben je niet goed bij je hoofd en verdien je het niet om President te worden.

Alsof we meer vertrouwen in een vrouw hebben dan een man in oorlogstijd.:rolleyes:

Maf wijf.

welke onzin?? (het feit dat ze zoiets zegt vind ik nog geen onzin, gewoon een kwestie van stemmenwerving)

Waarom zou je wel meer vertouwen hebben in een man in oorlogstijd dan een vrouw?? Tijdens oorlogstijd (correct me if I'm wrong) heb ik nog nooit een president meegemaakt die fysiek zelf de battle aanging.... Het komt er op neer dat de beslissingsbevoegdheid aan diegene wordt gegeven, die beslissingen het beste kan nemen en of het nou een man of vrouw wordt maakt verder geen spat uit!

Nee en dat vind ik nou jammer. In de top lijkt er weinig verschil tussen vrouwen en mannen te bestaan. Het lijkt soms zelfs wel alsof vrouwen in de hoogste regionen van het machtsbestel zich minder kunnen veroorloven om hun zachte kant (die wellicht in conflictsituaties wel degelijk van pas zou kunnen komen) te tonen dan mannen.

welke onzin?? (het feit dat ze zoiets zegt vind ik nog geen onzin, gewoon een kwestie van stemmenwerving)

Waarom zou je wel meer vertouwen hebben in een man in oorlogstijd dan een vrouw?? Tijdens oorlogstijd (correct me if I'm wrong) heb ik nog nooit een president meegemaakt die fysiek zelf de battle aanging.... Het komt er op neer dat de beslissingsbevoegdheid aan diegene wordt gegeven, die beslissingen het beste kan nemen en of het nou een man of vrouw wordt maakt verder geen spat uit!

Bullshit, een vrouw en een man zijn zeker niet gelijk als het om emoties/beslissingen nemen gaat.

Ik zeg niet dat een vrouw altijd minder goede beslissing zal nemen of dat een vrouw minder intelligent is.
Maar in bepaalde situaties handelen vrouwen anders dan mannen.

De verschillen in persoonlijkheid tussen vrouwen en mannen onderling zijn kleiner dan tussen vrouwen en mannen. Je kan over de twee groepen praten alsof ze kwalitatief anders zijn (en dat is gemiddeld genomen mischien wel zo), maar dat is niet toepasbaar op het individu.

De verschillen in persoonlijkheid tussen vrouwen en mannen onderling zijn kleiner dan tussen vrouwen en mannen. Je kan over de twee groepen praten alsof ze kwalitatief anders zijn (en dat is gemiddeld genomen mischien wel zo), maar dat is niet toepasbaar op het individu.

Tuurlijk, maar ik ken Clinton/Obama niet zo goed, daarom gebruik ik de gemiddelden waar jij het over hebt.

Kieskompas - DAG

Iemand dit al ingevuld? hehe ik sta het dichtst bij Ron Paul van de Republikeinen.

Terwijl er ook staat dat ik bv meer overeenkomsten heb met Obama,Edwards en Clinton.Van republikeinen heb ik de meeste overeenkomsten met Giuliani.

Jup, ik kwam uit op Edwards, lijkt me wel een goeie gozer, ook omdat hij als enige een vaste datum geeft om uit Irak te trekken.

Ksta het meest van obama af en het dichts bij John McCain

Bullshit, een vrouw en een man zijn zeker niet gelijk als het om emoties/beslissingen nemen gaat.

Ik zeg niet dat een vrouw altijd minder goede beslissing zal nemen of dat een vrouw minder intelligent is.
Maar in bepaalde situaties handelen vrouwen anders dan mannen.

Ja, en we weten ook allemaal in welke situaties...lol Waaruit baseer jij dat?? Vertel mij nou eens precies in welke situaties vrouwen anders handelen dan mannen? Dat argument wordt al eeuwen gebruikt om de vrouw onderdanig en dom te houden. Vaak zijn het de vrouwen die verbaal sterker zijn en het de mannen zijn die niet willen praten en onderhandelen. Mannen zijn veel eerder geneigd dan vrouwen om een conflict op de spits te drijven en het desnoods met verbaal of fysiek geweld in hun voordeel te beslechten... (tja mannen en hun ego )Dit lijkt mij dan ook niet echt bevorderlijk voor 'mogelijke' conflicten.:rolleyes:

P.s waarom heb ik toch zo het gevoel dat ik offtopic ga...:grinny:

Hehe vrouwen scoren inderdaad hoger op 'agreeableness', dat houdt o.a. in dat vrouwen liever conflicten voorkomen en indien deze er zijn de conflicten proberen op te lossen. Vrouwen scoren echter ook hoger op neuroticisme (emotionele instabiliteit).
Dus terwijl mannen met elkaar op de vuist gaan, zitten de vrouwen hysterisch tegen elkaar te krijsen :D

Terug
Naar boven