MuscleMeat

CoC Grippers

ITEM# DESCRIPTION QTY TOTAL
---------------------------------------------------------------------------
1250 Trainer Captains of c**k® Gripper1 $19.95

1251 No.1 Captains of c**k® Gripper 1 $19.95

1252 No.2 Captains of c**k 1 $19.95

1252.5 NEW! No.2.5 Captains of c**k® Gri1 $19.95

1253 No.3 Captains of c**k 1 $19.95

1376 Expand-Your-Hand Bands™ 1 $11.95

SUB TOTAL: $111.70
TAX: $0.00
SHIPPING: $52.00 OTHER INT'L ADDRESSES AIRMAIL
ORDER TOTAL: $163.70

en dat voor c**k grippers :lol:

hahahah geniaal :P

Da's snel idd, welke krijg je dicht nu?

zo dat is idd snel ..... k heb ze via duitsland besteld maar heb ze nog niet binnen

• Topic Starter Topic Starter
Da's snel idd, welke krijg je dicht nu?

Trainer en de 1 krijg ik goed dicht met rechts. De nummer 2 is wat lastiger, maar als ik echt m'n best doe krijg ik hem dicht, maar niet altijd. Heb sowieso nooit echt super sterke handen/grip gehad, dus viel me nog best mee. Vanavond na het trainen even proberen wat goede sets te maken met links en rechts. Heb ook even in de 3 geknepen, maar dat gaat me voorlopig nog niet lukken :D Krijg er wel wat beweging in, maar niet veel.

Ik moest trouwens €32,23 heffing betalen.

Netjes bro! Ik heb mijn spullen nog steeds niet binnen!:mad:

Trainer en de 1 krijg ik goed dicht met rechts. De nummer 2 is wat lastiger, maar als ik echt m'n best doe krijg ik hem dicht, maar niet altijd. Heb sowieso nooit echt super sterke handen/grip gehad, dus viel me nog best mee. Vanavond na het trainen even proberen wat goede sets te maken met links en rechts. Heb ook even in de 3 geknepen, maar dat gaat me voorlopig nog niet lukken :D Krijg er wel wat beweging in, maar niet veel.

dus zeg maar 150 euro totaal.

Moest je nog extra toeslagen betalen die niet in de prijs zaten?

Ik heb ook #1 #2 en #3 thuisliggen. Toen ik ze bestelde waren die tussenmaten nog niet beschikbaar. Maar gaat me met deze 3 ook wel lukken. Ik krijg #1 op een paar milimeter nog niet dicht. Maar ik heb dan ook een jaar niet getrained, en begin net weer. Op zich niet zo slecht dus. Eerst maar setjes maken met #1 voordat ik met #2 aan de gang ga. Is super degelijk spul dus ik verwacht er lang mee te doen :)

Ik had mijn grippers trouwens bij Functional Hand and Grip Strength Training John Wood besteld, en had ze in * 2 weken binnen.

Moest je nog extra toeslagen betalen die niet in de prijs zaten?

Ik in ieder geval wel. Ik moest bij de deur nog iets van 60eur ofzo betalen aan naheffing. Maar ik had nog een apparaatje daarzo besteld, dus het pakketje was zwaarder dan alleen maar grippers.

De #2 zonder training erop dichtkrijgen is pretty damn nice, ik heb die aan een paar top strongman van Nederland gegeven en die kregen 'm bij een cm na niet.

Toch heel netjes! en vooruitgang zit er snel zat in.
3 weken terug nog kon ik de #2 net sluiten (had daarvoor nooit getraind met grippers), net 4 setjes van 4 gedaan met de #2. Maximaal aantal reps is 7 en nr #3 tot op 1 cm gesloten ;)
En dan nog heb ik niet echt ervoor getraind, gewoon iedere dag een paar setjes met de grippers, niets bijzonders...
Al schijnt het wel zo te zijn dat de laatste cm van de #3 bij sommige wel 1,5 jaar kan duren :(

Maar goed, we zien het wel, heb ook de Vice Gripper besteld welke ik een dezer dagen binnen verwacht. Dan kan ik tenminste trainen op iets wat tussen de #2 en de #3 in zit, want die stap is toch best groot ;)

Succes met trainen iig!

Heb ze ook binnen, na 6 dagen, zeer tevreden.

• Topic Starter Topic Starter
De #2 zonder training erop dichtkrijgen is pretty damn nice, ik heb die aan een paar top strongman van Nederland gegeven en die kregen 'm bij een cm na niet.

Tnx. Het lukt me alleen met rechts, met links krijg ik de 1 net een paar keer dicht, de 2 lukt me bij lange na niet met links, haha. Ik vind het verschil tussen de 1 en 2 toch best nog wel behoorlijk groot. Ik merk wel dat als je het een paar keer gedaan hebt, dus een paar sets gemaakt, dat je steeds meer feeling erin krijgt. Die expand-your-hand bands zijn ook wel nice trouwens.

@baka boko: Ja, moest €32,23 aan de postbode betalen.

@Mighty: Heb je al wel bericht gekregen van Ironmind dat het verzonden is? Ik kreeg namelijk eerst een berichtje van Ironmind dat ze m'n telefoonnummer moesten hebben, dat moest voor de juiste levering ofzo. Toen ik dat had door gemaild, kreeg ik 10min later een mailtje terug dat ze het die dag nog op de bus zouden doen. Dat was 1 dag na m'n bestelling. Toen kreeg ik afgelopen vrijdag een mailtje van QuantumView met een tracking code van de UPS, met daarbij een melding dat de levering geplanned stond voor 15 oktober. Ik kreeg het dus niet via dus USPS, maar echt via de UPS, met zo'n bruin busje. Echt super snel.

k heb de nr 1 2 en 2.5 nu ook binnen :) alleen heb ze nog niet geprobeerd heb namelijk mega spierpijn in mn onderarmen
heb gister een schuur afgebroken met een voorhamer :) en heb nu enorme spierpijn kon vandaag amper een flesje water openkrijgen :eek: dus laat staan een gripper dicht krijgen ;)

Terug
Naar boven