XXL Nutrition

coke

Status
Niet open voor verdere reacties.
doorzetter zei:
Als k weer zou kunnen trainen zou k er ook geen moeite mee hebben ermee te stoppen......

Snappie

Nee snap ik niet en geloof ik ook niet!!!! Een week ok, twee weken.....al moeilijker en dan voor je het weet ben je weer een oliebol, vol met poedersuiker. :rolleyes:

Corleoné zei:
Wat is er mis met egotrippen? :dunno:

Ik vind Coke vele malen zwaarder dan XTC of Speed. Van die laatste 2 verandert je persoonlijkheid niet en zitje je je geen uren af te vragen wie je nou eigenlijk bent...

Van speed geen persoonlijkheids verandering? Hahaha, kerel.. je word er een paranoide hond van!

Hangt van persoon tot persoon af hoe ze reageren. Heb al genoeg mensen gezien die zo strak stonden van de speed dat ze bij een verkeerde blik op de persoon in kwestie zou vliegen.

Corleoné zei:
Wat is er mis met egotrippen? :dunno:

Ik vind Coke vele malen zwaarder dan XTC of Speed. Van die laatste 2 verandert je persoonlijkheid niet en zitje je je geen uren af te vragen wie je nou eigenlijk bent...

offtopic drugsbullshit

ban? :rolleyes:

goed topic dit.

zijn we tegenwoordig ook een recreatieve drugs forum ? :roflol:

heeft asperges trouwens ook een negatieve invloed op het herstel van blessures?

Met een klein beetje boerenverstand kun je dit soort vragen zelf beantwoorden. Ow wacht, je doet aan BB heh....

Vraag me altijd af wat de motivatie is om dit soort vragen te stellen, is het het zoeken naar een reden om het recht te lullen?

Dani zei:
Met een klein beetje boerenverstand kun je dit soort vragen zelf beantwoorden. Ow wacht, je doet aan BB heh....

Vraag me altijd af wat de motivatie is om dit soort vragen te stellen, is het het zoeken naar een reden om het recht te lullen?

Meestal wel en zoeken ze een soort van antwoord wat ze graag willen horen.

Echt waar coke is een gevaarlijk goedje, en ook nog eens schreeuwend duur.

je kunt beter creatine snuiven daar heb je meer baat bij idioot

Of eiwitpoeder !

De whey van xxlnutrition lijkt wel wat op coke, en al helemaal als je samples vraagt die je in mooie kleine plastieken zakjes thuis toegestuurd krijgt

Er is niets mis met Coke, zolang je het maar met mate doet. Net zoals alcohol eigenlijk: 1 keer per week maximum.

Corleoné zei:
Er is niets mis met Coke, zolang je het maar met mate doet. Net zoals alcohol eigenlijk: 1 keer per week maximum.
Kerel probeer coke aub niet goed te praten, het IS gewoon heel slecht!
Mensen die het goedpraten zijn er verslaafd aan!

noppes zei:
Kerel probeer coke aub niet goed te praten, het IS gewoon heel slecht!
Mensen die het goedpraten zijn er verslaafd aan!

Ik heb al 2 weken en 2 dagen geen Coke meer aangeraakt, terwijl hier net onder mij in m'n bureaulade 2 gram ligt. :cool:

Wat heb je in de tussentijd wel gehad dan? :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven