MuscleMeat

coke

Status
Niet open voor verdere reacties.
Marijn zei:
Dat mensen nog kunnen denken dat sport en drugs/alcohol met elkaar samen kan gaan......
aan zijn stats te zien wel. hahaha

ik zal niet schelden maar ik vind elke drugsgebruiker een Junk.

Marijn zei:
Dat mensen nog kunnen denken dat sport en drugs/alcohol met elkaar samen kan gaan......

ik ben het levende bewijs dat het wel kan:D
met mate, alleen in het weekend, geen probleem

eej vitooo: 5 gram maar:D wtf? en jij noemt je coke verslaafd.. zorg er maar es voor dat je snel wat lijnen pakt, je hebt geen recht van spreken, NEPJUNK:rolleyes:

Balboa18 zei:
ik ben het levende bewijs dat het wel kan:D
met mate, alleen in het weekend, geen probleem

eej vitooo: 5 gram maar:D wtf? en jij noemt je coke verslaafd.. zorg er maar es voor dat je snel wat lijnen pakt, je hebt geen recht van spreken, NEPJUNK:rolleyes:

Ik ben nog maar begonnen met Coke... Had ik geld gehad, duwde ik onmiddellijk 100 gram in m'n neus. Nepjunk? Wie heeft er hier in nog geen 6 maand 147 pillen doorgeslikt? Reken maar eens uit hoeveel dat er gemiddeld zijn per weekend ;) En trek er dan nog eens 6 weekends af van die grammen Speed.

Corleoné zei:
Ik ben nog maar begonnen met Coke... Had ik geld gehad, duwde ik onmiddellijk 100 gram in m'n neus. Nepjunk? Wie heeft er hier in nog geen 6 maand 147 pillen doorgeslikt? Reken maar eens uit hoeveel dat er gemiddeld zijn per weekend ;) En trek er dan nog eens 6 weekends af van die grammen Speed.

haha was maar een geintje. jij bent de trotse houder van de titel: DBB junk:rolleyes:

Ik zou het uitkoken en dan oproken, is het effect veel intenser.

Doe het maar eensch doe dan toe maar. :D

Corleoné zei:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Corleoné zei:

wees er maar trots op, ei.

Zucht... en dan jezelf ook nog Corleone noemen en een avatar van Scarface gebruiken.

Wat een b*ch

Maar hij is wel stoer, gebruik veel drugs, voelt zich groot en sterk, totdat het eens ophoud of hij echt junki wordt

Ik stop maar met verder lezen met deze log heb nu al teveel spierpijn in mijn Rechte Buikspieren :(

Corleoné zei:
Mensen die beginnen met drugs zullen dit idd niet kunnen en zullen snel verslaafd zijn. Maar na 147 pillen, 6 gram Speed en 5 gram Coke kan je me geen beginneling meer noemen...

Whaha hoe triest dat je dit bijhoudt! Net kinderen van 14 die bijhouden hoeveel bier ze gedronken hebben op het schoolfeest. Ik zou het boek Coke van Ad Fransen is een keer lezen:D
En 147 pillen in 6 maanden, nou nou, afgezien van het feit dat dit opzich al erg stoer is, zijn er genoeg partygangers die er elk weekend zeker 10 - 20 naar binnen trappen. Maar, dat ze dan ook totaal niet aan te zien:D

El Cedro zei:
Whaha hoe triest dat je dit bijhoudt! Net kinderen van 14 die bijhouden hoeveel bier ze gedronken hebben op het schoolfeest. Ik zou het boek Coke van Ad Fransen is een keer lezen:D
En 147 pillen in 6 maanden, nou nou, afgezien van het feit dat dit opzich al erg stoer is, zijn er genoeg partygangers die er elk weekend zeker 10 - 20 naar binnen trappen. Maar, dat ze dan ook totaal niet aan te zien:D

Is dat niet die gozer die 15 jaar lang verslaafd is geweest aan Coke? Lijkt me wel interessant.

Nou, afgezien van m'n linkeroog en ooghoek die wat verwrongen lijkt en een wat oud aantonende streep die begint van net boven m'n neus tot aan m'n mond, mag ik er best nog zijn.

Even voor alle duidelijkheid: ik neem geen drugs omdat het stoer "zou zijn". Ik neem het omdat ik dat persoonlijk wil, en als andere mensen daar problemen mee hebben is dat hun zaak, niet de mijne.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven