AndroidHealthClinic

coke

Status
Niet open voor verdere reacties.
stardust kim zei:
leuk forum dit!

en leuk dat je coke gebruikt! zoals zo vele doen..maar omdat aan iedereen te vertellen? kom je aandacht te kort?
who give's a ****? wat jij door je neus boort..zo intressant is het niet..ik moet wel zeggen..heb met plezier dit forum gelezen:thumb:

Totaal niet man... Start ik nieuwe drugstopics mss? Ik antwoord op gewoon op deze thread. Ik ben een voorstander van drugs ja. Wat moet ik doen, zwijgen?, en mij schamen omdat ik Coke gebruik?

Ik gebruik drugs en kom er ook eerlijk voor uit. Ik heb de pest aan mensen die tegen drugs zijn en daarom mensen die het gebruiken gaan beoordelen als slecht, junkie...

Btw: elke vorm van verzet, tegen de massa ingaan... is een vorm van aandacht. Als mijn Cokeverheerlijking jou niet aanstaat moet je mss ook maar eens beginnen... ;)

Gewoon lekker stoppen,is stukken beter voor je!:thumb:

Corleoné zei:
Wat is er mis met egotrippen? :dunno:

Ik vind Coke vele malen zwaarder dan XTC of Speed. Van die laatste 2 verandert je persoonlijkheid niet en zitje je je geen uren af te vragen wie je nou eigenlijk bent...

Ten 1e ben je een nep junk, ten 2e heb je een dealer uit de sesamstraat denk ik zo...
Van Coke zou je persoonlijkheid veranderen, en niet meer wetende wie je bent??? Van Coke word je juist helderder en weet je WEL wie je bent, daar tegenover, bij XTC gebruik weet je juist soms NIET meer wie je bent! (jij heb het precies anders om staan)

Als laatste: Speed is veeeel sterker dan XTC of Coke!!!
Maar Coke is wel lekkerder :P

Gelukkig heb ik dit al jaren geleden achter me gelaten...

Coke is lekker , maar verry fu.... Danger !!

Tis zeker bende.. voor je het weet zit je er wekelijks aan en kan je niet zonder, omdat je het anders niet leuk hebt.. blij dat ik dat niet meer doe die rotzooi..

Ironmind zei:
Ten 1e ben je een nep junk, ten 2e heb je een dealer uit de sesamstraat denk ik zo...
Van Coke zou je persoonlijkheid veranderen, en niet meer wetende wie je bent??? Van Coke word je juist helderder en weet je WEL wie je bent, daar tegenover, bij XTC gebruik weet je juist soms NIET meer wie je bent! (jij heb het precies anders om staan)

Als laatste: Speed is veeeel sterker dan XTC of Coke!!!
Maar Coke is wel lekkerder :P

Gelukkig heb ik dit al jaren geleden achter me gelaten...

Dan heb je nooit veel Coke gebruikt in een korte periode. Van XTC verandert je persoonlijkheid niet, van Coke wel. Na 6 maand XTC gebruik, bijna elke week lang was ik nog steeds dezelfde, enkel was ik enorm futloos en had ik nergens meer zin in.

Toen ik een maand lang elke week Coke had gebruikt kreeg ik pas problemen met m'n persoonlijkheid... als je in een bepaalde situatie terecht komt, gaje afhankelijk van je persoon op een bepaalde manier reageren. Op sommige momenten dacht ik na hoe ik het beste kon reageren en had ik wel 5 verschillende mogelijkheden, al gelang naar de graad van minst arrogant, manipulerend tot meest arrogant... moeilijk dan om nog uit te dokteren wie je eigenlijk bent... Nu is dat gelukkig over en reageer ik terug spontaan zoals het in je karakter ligt.

ps Mijn dealer levert altijd onversneden Coke in blokvorm, keihard is die handel. Heb ook de indruk dat er soms wel meer in zit dan een gram... (Bedankt Manny :D )

jullie weten toch dat er hier kan meegelezen worden door instanties?
en corli jongen, spaar je geld en ga werken in een 3d wereldland of zo, ontwikkel je geest ;)

roxxe zei:
en corli jongen, spaar je geld en ga werken in een 3d wereldland of zo, ontwikkel je geest ;)

Onderontwikkel zal je bedoelen... :laugh:

Tzjeeeje!

Die Corleone is net een docu over een tumor op Discovery channel

-je wilt t eigenlijk niet zien

-je blijft toch gefascineerd kijken

-je bent uiteindelijk toch blij dat je er zelf geen last van hebt

:p

Koosjebram zei:
Tzjeeeje!

Die Corleone is net een docu over een tumor op Discovery channel

-je wilt t eigenlijk niet zien

-je blijft toch gefascineerd kijken

-je bent uiteindelijk toch blij dat je er zelf geen last van hebt

:p

:roflol:

Deze is wel een goed.

• Topic Starter Topic Starter
Jongens laat t ff duidelijk zijn, de enige echte vent s een vent die van die rotzooi afblijft.
Ik haat mezelf alleen maar dat k zo een lozer ben dat k af en toe nog wat pak......
Iemand die t stoer vind s echt vet onnozel, op in de pubertijd.....

Respect voor de mensen die t nooit doen of gedaan hebben......

Gr

doorzetter zei:
Jongens laat t ff duidelijk zijn, de enige echte vent s een vent die van die rotzooi afblijft.
Ik haat mezelf alleen maar dat k zo een lozer ben dat k af en toe nog wat pak......
Iemand die t stoer vind s echt vet onnozel, op in de pubertijd.....

Respect voor de mensen die t nooit doen of gedaan hebben......

Gr

Dat is dan jouw mening. Waarom neem je dan als je jezelf erdoor een loser vind??? :rolleyes:

Is er hier iemand verslaafd. :D :roflol:

roxxe zei:
inderdaad, Colombia bijvoorbeeld:D

Corleoné zei:
Dan heb je nooit veel Coke gebruikt in een korte periode. Van XTC verandert je persoonlijkheid niet, van Coke wel. Na 6 maand XTC gebruik, bijna elke week lang was ik nog steeds dezelfde, enkel was ik enorm futloos en had ik nergens meer zin in.

Toen ik een maand lang elke week Coke had gebruikt kreeg ik pas problemen met m'n persoonlijkheid... als je in een bepaalde situatie terecht komt, gaje afhankelijk van je persoon op een bepaalde manier reageren. Op sommige momenten dacht ik na hoe ik het beste kon reageren en had ik wel 5 verschillende mogelijkheden, al gelang naar de graad van minst arrogant, manipulerend tot meest arrogant... moeilijk dan om nog uit te dokteren wie je eigenlijk bent... Nu is dat gelukkig over en reageer ik terug spontaan zoals het in je karakter ligt.

ps Mijn dealer levert altijd onversneden Coke in blokvorm, keihard is die handel. Heb ook de indruk dat er soms wel meer in zit dan een gram... (Bedankt Manny :D )

Van een jaartje XTC-gebruik word je wantrouwend naar je vrienden en familie, je vertrouwd mensen simpelweg niet meer, je wordt er achterdochtig van, das een persoonsverandering!!! Ook word je idd futloos, rustiger dan je was! Ook een verandering!

Je geeft aan dat je na 1MAAND, waarin je slechts 5gram Coke gebruikt hebt, ernstige problemen met je persoonlijkheid kreeg??? Dus van 4 weekendjes @ 1.25gram per nacht??? Damnn, gruwelijk hoor, die Coke van jouw! :P

Je dealer levert Coke in blok-vorm? Dus die 5gram waar je het over had bedoelje???
Volgens mij is dat ook een verhaaltje uit de Sesamstraat van je... Dat heb je gewoon gehoord! ;)

PS: (niet om op te scheppen) Ik heb voldoende door mn neus gejaagt om te weten waar ik over praat! En uit jouw verhaal kan ik ook concluderen dat je XTC nep is, kerel!

stardust kim zei:
kijk slimmerd..wat ik gebruik loop ik niet van de daken af te schreeuwen.

ik ben helemaal niet anti drugs..sterker nog..sommige zouden het gewoon een x moeten proberen om meer open minded te worden..want heb een hekel aan mensen die anti zijn. maar jij loopt er zo mee te koop.....jammer voor de drugs gebruiker die er plezier van hebben en het zo in de hand hebben dat ze er ook echt plezier van hebben. maar jij word er zo'n arrogant eikeltje van die zich niks laat vertellen....kijk duidelijk een coke snuifer die iets te veel neemt..want dat worden gewoon arrogante eikels.

enige advies wta ik jou kan geven is ..als je toch drugs doet..neem een joint..want dan zou je een stuk relaxter zijn;)

True, de ervaring maakt je idd een meer openmindere persoon, lijkt wel of je meerdere wegen creeerd in je leven, je hebt immers ook meer 'gezien' van de wereld!
Maar ik stoor me niet aan mensen die Anti zijn.. Je heb ook al die Anti-rokers..
Pff, laat ze maar lekker klagen!

Ironmind zei:
True, de ervaring maakt je idd een meer openmindere persoon, lijkt wel of je meerdere wegen creeerd in je leven, je hebt immers ook meer 'gezien' van de wereld!
Maar ik stoor me niet aan mensen die Anti zijn.. Je heb ook al die Anti-rokers..
Pff, laat ze maar lekker klagen!

Roken is anders daar kunnen mensen last van hebben..

alsin ook inademen dan he.

Ironmind zei:
Van een jaartje XTC-gebruik word je wantrouwend naar je vrienden en familie, je vertrouwd mensen simpelweg niet meer, je wordt er achterdochtig van, das een persoonsverandering!!! Ook word je idd futloos, rustiger dan je was! Ook een verandering!

Je geeft aan dat je na 1MAAND, waarin je slechts 5gram Coke gebruikt hebt, ernstige problemen met je persoonlijkheid kreeg??? Dus van 4 weekendjes @ 1.25gram per nacht??? Damnn, gruwelijk hoor, die Coke van jouw! :P

Je dealer levert Coke in blok-vorm? Dus die 5gram waar je het over had bedoelje???
Volgens mij is dat ook een verhaaltje uit de Sesamstraat van je... Dat heb je gewoon gehoord! ;)

PS: (niet om op te scheppen) Ik heb voldoende door mn neus gejaagt om te weten waar ik over praat! En uit jouw verhaal kan ik ook concluderen dat je XTC nep is, kerel!

Dan zal het mss die 6 maand xtc zijn en die 5 gram Coke samen, die het me gelapt hebben. ;)

XTC is niet nep, van de 6 verschillende soorten (witte mishu's, LOVE-pillen, Smiley's, witte duiven, met chineze tekens op, kiplings) had ik er telkens 3 nodig vooraleer ik iets voelde (behalve van dubbele). Na verloop van tijd werd het gevoel al na 2 uur terug minder en moest ik al bijtanken... 8-10 op een avond is dan een gemiddelde... De eerste keer was ik ook 6uur weg van 3 pillen. Nu na 4 weken clean te zijn van pillen, hoop ik dat binnen 2 weken opnieuw te bereiken.

Elke gram Coke was onversneden, in een blokje zeg maar. Mijn cd-doosje is er zelfs een keer van gebarsten omdat ik het niet kon pletten.... :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven