Maar jij weet dan ook niet waar je over praat, "nathan16".nathan16 zei:aan zijn stats te zien wel. hahaha
ik zal niet schelden maar ik vind elke drugsgebruiker een Junk.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar jij weet dan ook niet waar je over praat, "nathan16".nathan16 zei:aan zijn stats te zien wel. hahaha
ik zal niet schelden maar ik vind elke drugsgebruiker een Junk.
Ooooooohhhh. Nou, dan is er dus niets aan de hand......steebz zei:Coke is gevaarlijk!
desalniettemin kunnen de meeste mensen er goed mee omgaan. Ik ken van het uitgaans leven en binnen vrienden groep zoveel mensen die het wel eens geprobeerd hebben. De meesten werken nog steeds of studeren maar raken niet verslaafd. Ook zijn er genoeg grote mensen op mn
gym die af en toe in het weekend gebruiken en prima groeien..

Mighty zei:Ooooooohhhh. Nou, dan is er dus niets aan de hand......![]()
Corleoné zei:
KaLe zei:

vandaar dat ze op het podium zo'n leuke blik op hun gezicht hebben?Marky zei:

Als ik me eens goed wil amuseren tik ik wel wat pillen achterover of wat speed,zolang je maar bij 1 ding blijft. Heb je pakken meer aan,maar ik doe het niet meer als een keer in de maand,dan blijf je dat magische effect hebben he
bartman zei:Coke is brol,overschat,voorbijgestreefd en veel te verslavend omdat het na een half uurtje uitgewerkt is en je er zwaar mee kunt overdrijven zonder het resultaat van dat eerste lijntje. Bovendien is het veel te duur maarja,het is de beruchtste drug en alle sterren gebruiken het heAls ik me eens goed wil amuseren tik ik wel wat pillen achterover of wat speed,zolang je maar bij 1 ding blijft. Heb je pakken meer aan,maar ik doe het niet meer als een keer in de maand,dan blijf je dat magische effect hebben he
![]()
Corleoné zei:Maar dan ben je wel een ganse week mottig... Van Coke voel ik me de dag erna altijd opperbest en vanaf een bepaald ogenblik (na 4 lijnen) voelt coke zelfs beter aan dan pillen... Je bent niet wazig, je bent scherp, supergeil en je voelt een orgasme door gans je lijf.![]()
Van pillen krijg je enkel peutermanieren: je voelt je supergelukkig, maar je mist alle scherpte en assertiviteit...
Guillermo zei:
Corleoné zei:Dit klopt allemaal, voor zeg maar 99 procent van de bevolking... Maar heb je er al eens bij stil gestaan dat er idd mensen zijn die 1 keer per maand een gram Coke gebruiken en 1 keer om de 3 maanden trippen op pillen?
Mensen die beginnen met drugs zullen dit idd niet kunnen en zullen snel verslaafd zijn. Maar na 147 pillen, 6 gram Speed en 5 gram Coke kan je me geen beginneling meer noemen... Ik weet waarover ik praat, hoe gevaarlijk het is, hoe de sluwheid van Coke in z'n werk gaat... Ik heb momenten serieus diep gezeten, dat geef ik toe... Toen ik begon met Coke was het al meer dan enkel weekendverslaving... Ik zag in Coke de grote verlosser die mij moest afhelpen van pillen en speed maar besefte niet dat Coke nog veel meer schade berokkent dan die 2 samen!
Volgens mij moet je eerst eens serieus diep hebben gezeten door de harddrugs vooraleer je harddrugs kan controleren op een manier dat het zo min mogelijk schade berokkent voor jezelf en je omgeving, en het plezier dat je er aan beleeft groter is dan de schade...
Helemaal stoppen is natuurlijk een oplossing en in de meeste gevallen ook de beste. Voor mezelf geloof ik hier niet in, omdat ik verslaving geen goeie reden vind om met iets definitiefs te stoppen. Misschien ben ik idd nog voor een stuk verslaafd (zijn we dat allemaal niet?), maar omdat ik van mezelf vind dat ik door de drugs al genoeg dieptepunten heb gekend, zal mijn ervaring mij ervoor verhoeden dat ik opnieuw die dieptes herbeleef...
Corleoné zei:Maar dan ben je wel een ganse week mottig... Van Coke voel ik me de dag erna altijd opperbest en vanaf een bepaald ogenblik (na 4 lijnen) voelt coke zelfs beter aan dan pillen... Je bent niet wazig, je bent scherp, supergeil en je voelt een orgasme door gans je lijf.![]()
Van pillen krijg je enkel peutermanieren: je voelt je supergelukkig, maar je mist alle scherpte en assertiviteit...