MuscleMeat

Combinatie: Creatine & Vanadyl sulfaat. Nodig of niet?

Tazs

Novice
Waardering
0
Volgens mijn sportschoolbaas is het echt nodig om Creatine monohydraat te combineren met Vanadyl sulfaat. Mijn vraag is: Heeft dat meer effect dan alleen Creatine? ???

Tazs zei:
Volgens mijn sportschoolbaas is het echt nodig om Creatine monohydraat te combineren met Vanadyl sulfaat. Mijn vraag is: Heeft dat meer effect dan alleen Creatine? ???

Van vanadyl krijg je meer pomp, ik heb het zelf gebruikt en merkte er niet veel van, bij langdurig gebruik in hoge doseringen kan het suikerziekte veroorzaken maar dat is niet het geval als je een potje neemt en de dagelijkse dosering aanhoud

Als je dextrose bij je creatine gebruikt is het gewoon weggegooid geld (die vanadyl)

Lijkt me dikke geldverspilling idd

Nee.

Druivensap bevat maar iets van 7 gram glucose (dextrose) per 100 gram.

Dus tenzij je van plan ben om je creatine met een liter druivensap te nemen (wat op zich helemaal geen slecht idee is ! ! !) zou ik toch voor gewone dextrose gaan

Nope, in feite is Vanadyl sulfate wel super. Je krijgt er echt een megapomp door, meer dan met creatine of creatine met dextrose alleen. Dat is gewoon een feit (indien juist ingenomen). Echter schuilt er wel een addertje onder het gras... Vanadyl sulfate brengt het risico met zich mee dat je insulineresistent wordt. En dat wil je zeker niet hebben. Van een keer gebruiken zal je er geen last van hebben, maar regelmatig gebruik raad ik sterk af!

• Topic Starter Topic Starter
Robin zei:
Nope, in feite is Vanadyl sulfate wel super. Je krijgt er echt een megapomp door, meer dan met creatine of creatine met dextrose alleen. Dat is gewoon een feit (indien juist ingenomen). Echter schuilt er wel een addertje onder het gras... Vanadyl sulfate brengt het risico met zich mee dat je insulineresistent wordt. En dat wil je zeker niet hebben. Van een keer gebruiken zal je er geen last van hebben, maar regelmatig gebruik raad ik sterk af!

Wat versta je onder 'juist innemen'? Gewoon zoals het op de verpakking staat, of heb je nog wat tips?

• Topic Starter Topic Starter
Legion zei:
Nee.

Druivensap bevat maar iets van 7 gram glucose (dextrose) per 100 gram.

Dus tenzij je van plan ben om je creatine met een liter druivensap te nemen (wat op zich helemaal geen slecht idee is ! ! !) zou ik toch voor gewone dextrose gaan

Ik d8 dat druivensap juist veel dextrose bevat. Waar zit gewone dextrose dan in?

Dextrose in poedervorm : 100 gram dextrose per 100 gram (of iets minder, weet niet hoe zuiver het is :D )

Ik gebruik ook creatine in combo met vanadyl en het helpt me wel....
Op het potje staat 2 x daags 1 tablet (10mg)

Terug
Naar boven