MuscleMeat

Combinatie - Hulp gevraagd :)

MissAnn

Novice
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
73kg
Vetpercentage
19%
Goedemorgen,

Ik hoop dat ik het hier juist post. Ben een newbe op dit forum.

Ik zal me eerst voorstellen. Ik ben Anna, 27 jaar, 1.80 m lang en weeg zo’n 74 kilo. Mijn vet% is zo’n 23%.
Ik train 4 x in de week met zware gewichten (3 x 8 / 3 x 10) en na mijn trainingen vaak een kwartier cardio (cross trainer).
Mijn doel is toning (fitness modelling), spiermassa opbouwen / vet verliezen.

Ik eet zo’n 1800 kcal per dag (waarvan een groot deel bestaat uit eiwitten) en waarvan ik weet dat het wat weinig is. Ik probeer dit ook te verhogen.
Nu gebruik is naast mijn trainingen whey proteine (1 shake direct na training) en voor mijn training Kre Alkalyn (2 voor 2 na training).

Vandaag bestelde ik Dexaprine. Dit wil ik er bij gaan gebruiken (halve pil per dag). Maar mag dit in combinatie met Kre Alkalyn?
En wat zijn de reacties op mijn combinatie van deze genoemde supplementen?

Mijn frustratie is momenteel dat ik geen vet lijk te verliezen en vocht vasthoudt (meer dan normaal lijkt). Dat het zo traag gaat af en toe.

Waar ligt dit aan?

Alvast bedankt,

X A.

Denk dat je niks verliest omdat je lijf in overlevings modus is, je kan nog zoveel sups gebruiken maar je voeding maakt of breekt je!

Gooi die creatine eruit. Dat houdt vocht vast

Als er niets gebeurd doe je iets mis ;)

Ofwel teveel eten ofwel te weinig cardio.

Sommige mensen hebben al genoeg met 1500kcal. Zo'n standaard formule gaat niet voor iedereen op

Hoe lang ben je bezig? Je gewicht + vp lijkt me sterk trouwens, anders heb je heel wat massa. (weegschaal meting is inaccuraat)
Rond de 18-20% staat een vrouw goed droog dacht ik.

Progressie kost tijd. Qua trainen en eten doe je niks verkeerd volgens mij. Je doet niet teveel cardio en eet aardig toereikend al verbrand je met de KT ook aardig wat.
Probeer een weekje zo'n 200kc meer te eten, desnoods maak je er gelijk een half uurtje cardio van. Zie niet in waarom je geen progressie zou maken.

Kre akalyn is troep trouwens, beter (micronized) monohydraat. Dexaprine (vooral nieuwe versie) is ook geldverspilling in my opinion. Zit wat cafeïne en hongeronderdrukkend spul in, verder niet.

Heb je een raar schema met HEEL weinig vetten toevallig? Kan je hormoonhuishouding verstoren, maar lijkt me niet aangezien je nog niet zo lang bezig bent.
Uiteindelijk gaat het vooral om je totaal aantal kc, niet of dat voor 0% of 20% uit vetten bestaat.

Terug
Naar boven