XXL Nutrition

Conditie opbouwen en roken

jamesstewart

Novice
Waardering
0
Hi,

Ik doe aan motorcross en doe 4-5d per week aan conditietraining. Wel heb ik een erg slechte gewoonte, ik rook regelmatige een jointje (ja ik weet het)

Is het toch mogelijk om zo fatsoenlijk conditie op te bouwen, of moet ik dan langer trainen? Of heeft trainen uberhaupt geen zin als je af en toe rookt?

Bedankt alvast,

prutser...gewoon lekker door blowen...

Kan makkelijk,

vriend van me smoked ook zowat iedere dag, en die kan makkelijk 10 km hardlopen.
Ik rook zelf ook in't weekend!
Alleen met anaerobe trainingen is het k*t, omdat je dan echt je longen meer gebruikt.

kan gerust ;) maar waarom zou je niet stoppen ben in maart ook een jaar gestopt en heb veeeeel meer energie :D

• Topic Starter Topic Starter
Stoppen ja....zeg dat maar tegen een roker ;-)

ik fiets ook makkelijk 15Km en roei daarna ook nog wel 10km, maar het is logisch dat je longblaasjes minder zuurstof kunnen opnemen, indien je rookt.

Ik geef mijn antwoord eigenlijk zelf al hahaha...maar miss had iemand ervaringen...

Bedankt alvast

Marihuana werkt spierverslappend; over de nadelige gevolgen van shag, dat je toch door je joint gooit, maar niet te spreken. Als je dan toch wilt roken, rook het puur of via een vaporizer of waterpijp. Maar je zult er zeker onder lijden... je spieren omdat thc spierverslappend werkt, je longen omdat je longhaartjes verbrandt. Ik rookte vroeger als een ketter, sigaretten én wiet, ik begon met sporten, 3x per week, stopte met sigaretten, rookte wel nog één joint/dag, maar hoe gezonder ik ging leven, hoe minder behoefte ik eraan had... ik ben jaren geleden helemaal gestopt met wiet, ben dagelijks gaan hardlopen, en nu loop ik om de dag hard en doe ik om de dag aan krachttraining, een m.i. goede balans. Goed... massa gaat t.k.v. loopsnelheid, en cardio gaat t.k.v. de broodnodige rust voor spiergroei. Maar ik zit denk ik mooi in het midden...

Stop met jointjes roken is mijn advies, en anders: trek er thee van. Lijden je longen tenminste niet...

Terug
Naar boven