XXL Nutrition

conditie training en bulken

hens

Novice
Waardering
0
Lengte
1m63
dag, ik doe kickboks en fitness maar bij kickboks moet je goeie conditie hebben
zou je tijdens het bulken ook conditie trainen of ga het niet tijden het bulken ?
ik moet zo'n 2700kcal per dag eten
en ik train 3x per week in fitness
en 2x per week kickboks
1x per week zou ik gaan willen lopen kan dat?

of moet ik iets extra gaan doen ofz?

en iemand heeft iemand tips om niet snel uit geput te raken ?

en goeie conditie oefeningen heeft?
dank je iemand die mijn vragen kan beantwoorden?

kan prima, extra eten dan

Met conditie trainen zal je meer energie verbranden, dus zoals Pleurklaat al zegt; meer eten om er voor te zorgen dat je toch blijft aankomen.
Uithoudingsvermogen/conditie word vanzelf beter naarmate je het vaker traint, vergelijkbaar met spier.

• Topic Starter Topic Starter
Met conditie trainen zal je meer energie verbranden, dus zoals Pleurklaat al zegt; meer eten om er voor te zorgen dat je toch blijft aankomen. Uithoudingsvermogen/conditie word vanzelf beter naarmate je het vaker traint, vergelijkbaar met spier.
maar hoeveel zou ik dan eten op dagen van conditie traininen volgens jou?

Dat kan ik niet zeggen, zeker niet zonder je stats.
Is een kwestie van uitproberen! Wat gebeurt er met 2700 calorieen? Val je af, kom je aan, blijft je gewicht stabiel? Kijk daar naar, daarna kan je bepalen wat je moet gaan doen met je eten.

Meer eten en berekenen wat je nodig heb per dag + wat je extra verbrand door de conditietraining.

Bij eten wat je verbruikt met je conditietraining.

Veel cardio apparaten kun je je leeftijd en gewicht invullen. Het apparaat geeft dan aan hoeveel kcal je verbruikt hebt. Dit is een goede indicatie.

Voor buiten sporten heb je verschillende apps die met gps werken. En zo je afstand en tijdsduur loggen.
Ook hier vul je je leeftijd en gewicht in, waarmee ook deze apps aan kunnen geven hoeveel kcal je verbruikt hebt. Dit is een goede indicatie. Als ik het zelf uitreken met formules en waarden van internet, dan komt het aardig overeen.
o.a. runkeeper, runstatic, endomondo sportstracker, enz. Ook merken als Nike hebben dergelijke apps.

Terug
Naar boven