AndroidHealthClinic

Contest log Pillz

Bezoekers in dit topic

image.jpg
Would hit so fucking hard hnnnng
 
Wat gaaf dat je mee wilt doen aan een contest en het podium op wilt, kan dat alleen maar aanmoedigen omdat ik het geweldig vind om je te volgen! Ga ervoor!
 
ook maar eens reageren na dit topic al een hele tijd te volgen.. super motivatie heb je daarom ga ik ook nog even door met me cut! en love je cheatmeals
 
Laatst bewerkt:
In voor Pillz in een string :eyebrow:
 
Wat gaaf dat je mee wilt doen aan een contest en het podium op wilt, kan dat alleen maar aanmoedigen omdat ik het geweldig vind om je te volgen! Ga ervoor!

Thanks S.
Zal wel goedkomen ;)

Anders begin ik gewoon in de D klasse :D
 
ook maar eens reageren na dit topic al een hele tijd te volgen.. super motivatie heb je daarom ga ik ook nog even door met me cut! en love je cheatmeals

Altid mooi om te horen.
Volgens mij zag ik van jou pic met Dickskin op benen of niet?

Goed bezig man!

Keep it up!
 
team dickskin!!
 
Gefeliciteerd met de gratis supps kerel! Fucking lijp fysiek waarmee je misschien nog wel hoger gescoord had met betere foto´s, maar dat is al een paar keer gezegd geloof ik hehe. Hangt het bij je thuis nu helemaal vol met buffe Pillz posters?
 
Gefeliciteerd met de gratis supps kerel! Fucking lijp fysiek waarmee je misschien nog wel hoger gescoord had met betere foto´s, maar dat is al een paar keer gezegd geloof ik hehe. Hangt het bij je thuis nu helemaal vol met buffe Pillz posters?

ach ja, mayb met betere pics wel 1ste of 2de.....
Blijft achteraf en heb ik nu niks aan.
Ging mij erom de hardste/droogste te zijn en dat is gelukt (naar mijn mening)

Ik heb 1 vergroot op plexiglas ja :D

Maandag: borst/triceps/kuiten

bank vlak.
veelx20
veelx40
20x60
12x80 laatste 2 paused
10x100 laatste paused
8x120 nice
6x140 yeah buddy.

INcline db press
20x30
12x40
10x50 niet helemaal lekker vast helaas.
11x50 damn right.

machine chest press wijde greep.
15x78
12x90
9x105
7x105

cable fly's recht en puur op contractie,
4 sets 14 kilo. Reps 15-10

db tricep extensions 2 armen tegelijk achter hoofd. Zo diep mogelijk zakken en explosief omhoog.
30x20
20x30
14x40
10x50

dip machine. Onderin ff vasthouden.
15x63
12x73
10x81
8x95

zittend kuitheffen
veelx40
27x60
22x70
14x80

incline kuit hef machine ss op rand bw kuitheffen
4 sets 60 kilo/bw
reps 30-10
 
Kracht komt weer lekker terug bro!
 
blijf jelly op de 3 plates for reps bench :o
 
Hoeveelste ben je geworden met de contest?
 
Gefeliciteerd! Denk dat het voornamelijk aan de foto's heeft gelegen, maar zoals je zelf al aangegeven had was het voornamelijk voor het leer-proces!:thumbs:
 
Denk dat je voor de contest wat te diep bent gegaan. Je was knetterhard, maar dat komt vaak niet goed uit op pics. Hierdoor zag je, op je foto's,
er eerder vlak uit. Ik miste echt wel reliëf. En dat zit er vast wel. Met een paar %tjes hoger in BF had het voor een foto contest er beter uitgezien.
 
Denk dat je voor de contest wat te diep bent gegaan. Je was knetterhard, maar dat komt vaak niet goed uit op pics. Hierdoor zag je, op je foto's,
er eerder vlak uit. Ik miste echt wel reliëf. En dat zit er vast wel. Met een paar %tjes hoger in BF had het voor een foto contest er beter uitgezien.

Te diep gaan bestaat niet Rob, moet jij toch weten als seks expert :eyebrow:

Mayb had ik meer carbs moeten laden, maar goed dat is voor de volgende keer.

Zoals een BB ooit zei: i rather push it to far, then not far enough. :cool:

Als ik volgend jaar meedoe zal ik ook gewoon cutten naar 7-8% en dan pics nemen.

Lachen als ik dan nog hoger plaats als nu :roflol:

Maar focus ligt op contest.
 
Haha. Nou, er is altijd wel ergens een "TE" in te vinden :)

Volgend jaar heb je gewoon 15kg VVM meer en win je sowieso :p
 
Misschien had je kwaliteit hormonen moeten zetten! ;) kusjeeeeee!
 
Back
Naar boven