Hier bij F4F waar hij traint staat hij bekend als Tavi Trenbolone Castro
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier bij F4F waar hij traint staat hij bekend als Tavi Trenbolone Castro
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Lol denk je dat tavi onder eigen naam account heeft op dbb stupid ****
Tavi !
Heb je gemist brah
Contest prep is voor iedereen anders en niet veel mensen zouden hun geheim prijs geven.
Er zijn verder wel logjes te vinden als je ff goed zoekt.
straks ff 10ml tren zette bro
Kvind je sowieso een gladiool als je enorm ga zitten bulken met hoog vet% en vocht..
Greg Kovacs bulk is beste bulk
http://farm5.static.flickr.com/4068/4438904461_49bdcf1a07.jpg
ik wil dit ook graag doen, maar het is me tot nu toe nog nooit goed gelukt die tren vloeibaar te krijgen dus ik los het altijd op in water. hoe doe jij dit?
groetjes
ff zonder gein.
veel aas + alle peptides die ze gebruiken zorgt ondanks diepe cut toch dat ze binne redelijk korte tijd max shredded zijn en weinig verliezen of niet?
neem aan dat je dat met 500mg test niet voor elkaar krijgt zonder veel te verliezen

voor een recreatieve bb'er is 500mg test zat om massa vast te houden hoor.
ze zorgen voor behoud van (zoveel mogelijk) massa, maar geen enkel aas is verantwoordelijk voor direct vetverbrandende effecten. daarvoor zou je t3/clen enz moeten misbruiken![]()
. maar idd voor recreatief lijkt me dit meer dan voldoende. maar is helemaal duidelijk tnxNaja, dit.
Ben nu ook bezig met prep cycle contest zit nu op 4500mg masteron eod en 7000mg oxy ed
't BF van die gasten lijkt heel erg hoog maar komt volgens mij nauwelijks boven de 12 % uit in de meeste gevallen. Vocht en shit is allemaal weg met een weekje diuretica en AI en alles erbij en vet ben je ook zo kwijt als je ziet wat die lui erin rammen. Daarbij is 12 weken contest prep niet 'een paar weken', 12 weken is bijna 1/4 van een jaar, vind ik aardig lang.
---------- Toegevoegd om 11:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:18 ----------
Je verbrand er niet eerder vet door, volgens mij maakt Tren je stofwisseling zelfs iets trager. Vet komt er minder snel aan + geen vocht ligt aan je voeding, als je 2000 kcal boven je onderhoud eet word je ook op Tren dik. Harder word je er wel van ja maar harder is niet droger.
Belangrijk is dat trenbolone zeer sterk bindt met de androgeenreceptor, het is 5 keer zo androgeen als testosteron. Deze receptor zit zowel in spieren, waar hij bij activering zorgt voor extra spierkracht, als in vetcellen, waar activering van de androgeenreceptor zorgt voor vetverlies. Om deze reden is het slim om trenbolone te combineren met een middel als testosteron of dianabol, dat zorgt namelijk voor meer androgeenreceptoren in de spieren en vetcellen waardoor de werking van trenbolone versterkt wordt.