Fitness Seller

CONTROLE voedingsschema gevraagd aub?

MVE96

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m72
Massa
73kg
Dag iedereen,

Ik ben nu reeds +- 11 maanden aan het fitnessen. Na het lezen van dit forum, ben ik tot het besef gekomen dat voeding zeer belangrijk is.
Vandaar dat ik besloten heb om een voedingsschema te maken.

Mijn stats:
Genus: Man
Leeftijd: 17jaar
Lengte: 171cm
Gewicht: 59 kg
Onderhoud (Clean Bulk): 2693kcal

Het voedingsschema vind je terug in de bijlage!!

PS: Ik ben misschien van plan om Whey Proteïne te gaan nemen, nadat ik mijn ouders ervan heb overtuigd ;)

Dank bij voorbaat

Bijlagen

Ziet er opzich goed uit! Wat hoog in eiwitten maargoed dat kan niet zo veel kwaad. Misschien dat je zonnebloemolie nog kan vervangen door olijfolie/walnootolie/lijnzaadolie ?

- Fruit kan er uit, voegt niets toe dat je nodig hebt
- zonnebloem olie er met spoed uit, absolute rommel - vervang voor roomboter of olijfolie
- drink volle melk ipv halfvolle melk
- eet meer eieren
- vervang wat kip voor rood vlees
- je koolhydraten mogen wel iets omlaag, 250-300g
- eiwit is ruim voldoende al, whey is overbodig en geld verspilling

Ziet er opzich goed uit! Wat hoog in eiwitten maargoed dat kan niet zo veel kwaad. Misschien dat je zonnebloemolie nog kan vervangen door olijfolie/walnootolie/lijnzaadolie ?

Hoezo hoog in de eiwitten? Hij houdt toch gewoon een 30/50/20 ratio aan?
Das trouwens een reusachtig ontbijt ;) Misschien kun je die boterham met ham schuiven na 15:00.
Verder ziet het prima uit.

Hoezo hoog in de eiwitten? Hij houdt toch gewoon een 30/50/20 ratio aan?
Das trouwens een reusachtig ontbijt ;) Misschien kun je die boterham met ham schuiven na 15:00.
Verder ziet het prima uit.

191gram op nog geen 60kg niet veel? Vind het aardig hoog, maar zoals ik al zei is daar niet echt iets mis mee.
Fruit zou ik er niet uithalen zolang het in je schema past, zitten vol met vitamines die je toch al niet dagelijks in overvloed binnen krijgt als je 17 bent ;)

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de snelle reacties, hier ben ik zeker iets mee ;)

191gram op nog geen 60kg niet veel? Vind het aardig hoog, maar zoals ik al zei is daar niet echt iets mis mee.
Fruit zou ik er niet uithalen zolang het in je schema past, zitten vol met vitamines die je toch al niet dagelijks in overvloed binnen krijgt als je 17 bent ;)

Eieren, melk, (rood) vlees en complexe koolhydraten zitten pas vol met vitamines. Fruit heb je totaal niet nodig, al kun je het natuurlijk prima eten als je het lekker vindt. Maar zorg eerst dat je een goeie basis heb gebouwd op de vier eerstgenoemde producten.

Eieren, melk, (rood) vlees en complexe koolhydraten zitten pas vol met vitamines. Fruit heb je totaal niet nodig, al kun je het natuurlijk prima eten als je het lekker vindt. Maar zorg eerst dat je een goeie basis heb gebouwd op de vier eerstgenoemde producten.

Ben het toch wel met je eens geloof ik ;)

Leg dat eens uit.

Terug
Naar boven