MuscleMeat

Controle voedingsschema

Scaya

Novice
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
86kg
Beste,

Hieronder kan je mijn voedingsschema zien. Ik denk dat het in orde is. Ik heb een onderhoud van 3005kcal. mits 300-500 toevoeging inzake het clean bulken. Het zal afhangen van het avondeten dat ik hierrond zweef.

Mijn grootste zorg is het teveel innemen van koolhydraten. Hoewel iedereen me vertelt dat dat geen probleem zou moeten vormen.

TOTAAL 3478 (kcal) 178 (ew) 471 (carbs) 95 (vt)

9r6olu.png

2wqsoxv.png

2z8b4lh.png

3523kuv.png

Note: Tomaten staat voor een hoop groenten die ik 's avonds eet
Note: Olijfolie hoort bij het avondeten
Note: Het avondeten varieert, wel altijd vlees, groenten & pasta/rijst/aardappelen.

Laatst bewerkt:
Die rijst, is dat gekookt of ongekookt? Want de sheet gaat uit van ongekookt.

• Topic Starter Topic Starter
Gekookt (kan je rijst ongekookt eten? O.O)
Verder is dat maar een toevalligheid. vandaag is het bv. volkoren pasta (met zalm & tomatensaus wortelen, ajuin & paprika.)

Naja je kan het doen maar lijkt me niet lekker.
Met ongekookt word gewicht voor het koken bedoeld, je moet altijd voor het koken afwegen

Laten we zeggen dat je kcal berekening voor geen meter klopt. Denk dat je er zo'n 300 400 kcal naast zit. Heeft te maken met rijst ja!

Succes!

Laten we zeggen dat je kcal berekening voor geen meter klopt. Denk dat je er zo'n 300 400 kcal naast zit. Heeft te maken met rijst ja!

Succes!

Ok, heb nu voor dezelfde hoeveelheid Kcal volkoren penne gegeten. ('t is niet elke dag rijst natuurlijk...)

Maar die hoge hoeveelheid carbs zou geen probleem moeten vormen?

Ok, heb nu voor dezelfde hoeveelheid Kcal volkoren penne gegeten. ('t is niet elke dag rijst natuurlijk...)

Maar die hoge hoeveelheid carbs zou geen probleem moeten vormen?

Wacht wacht wacht... of ik snap het niet of jij snapt het niet, het is als volgt:

175 gram rijst (ongekookt) = 620 kcal
175 gram rijst (gekookt) = 620/3 = +- rond de 200 kcal

dus weeg je het NA het koken? dan is het rond de 200 kcal
anders kloppen je kcal wel ongeveer ;)

Oke, het is nu in orde, dank je.

Verder, vormen die koolhydraten nu een probleem denk je? :p 468g

je krijgt geen 175g ongekookt rijst weg denk ik, als je dat niet gewend bent tenminste.

Terug
Naar boven