Sieppus
Cool Novice
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 57kg
- Vetpercentage
- 19%
Ik ben bezig met bulken, wat redelijk gaat tot nu toe. In 4 weken 2 kilo, is voor mijn doen erg veel.
Het zou alleen fijn zijn als er mensen met me mee willen kijken wat ik verder nog kan aanpassen. Mocht dit mogelijk zijn. Ik heb 3 hoofdmaaltijden en 2 tussendoortjes. Omdat ik niet zo'n held ben in eten.
Onderhoud is 2088 BMR is 1347.
Ik drink ong een halve liter volle melk per dag en daarnaast water.
's Ochtends:
Eiwitshake 180 Cal
1 banaan 105 Cal
1 plak brood met pindakaas 180 Cal
Tussendoor:
MassPerfection 386 Cal
's Middags:
2 plak brood met pindakaas 360 Cal
Tussendoor:
1 banaan 105 Cal
's Avonds:
warme maaltijd gem gepakt. 500 Cal
Na trainen:
Eiwitshake 180 Cal
Voor slapen gaan
Mag. Frans. Kwark 250 gr 200 Cal
In totaal zit ik hiermee op 2196 Cal. (Dus er kan nog iets bij)
Daar waar ik train is me aangeraden om na het trainen ipv eiwitten een bord macaroni oid te gaan eten ivm de koolhydraten. Zit hier een kern van waarheid in, aangezien ik in de diverse schema's dit niet voorbij heb zien komen
Is het normaal dat ik na het trainen honger hou? Ook al heb ik van te voren genoeg gegeten?
Het zou alleen fijn zijn als er mensen met me mee willen kijken wat ik verder nog kan aanpassen. Mocht dit mogelijk zijn. Ik heb 3 hoofdmaaltijden en 2 tussendoortjes. Omdat ik niet zo'n held ben in eten.
Onderhoud is 2088 BMR is 1347.
Ik drink ong een halve liter volle melk per dag en daarnaast water.
's Ochtends:
Eiwitshake 180 Cal
1 banaan 105 Cal
1 plak brood met pindakaas 180 Cal
Tussendoor:
MassPerfection 386 Cal
's Middags:
2 plak brood met pindakaas 360 Cal
Tussendoor:
1 banaan 105 Cal
's Avonds:
warme maaltijd gem gepakt. 500 Cal
Na trainen:
Eiwitshake 180 Cal
Voor slapen gaan
Mag. Frans. Kwark 250 gr 200 Cal
In totaal zit ik hiermee op 2196 Cal. (Dus er kan nog iets bij)
Daar waar ik train is me aangeraden om na het trainen ipv eiwitten een bord macaroni oid te gaan eten ivm de koolhydraten. Zit hier een kern van waarheid in, aangezien ik in de diverse schema's dit niet voorbij heb zien komen
Is het normaal dat ik na het trainen honger hou? Ook al heb ik van te voren genoeg gegeten?
Laatst bewerkt: