XXL Nutrition

Controles?

Cyc

Dutch Bodybuilder
Elite Member
Waardering
17
Lengte
1m83
Massa
104kg
Vetpercentage
13%
Ok beste mede Dbb'ers ik heb een probleem..
Ik heb een kuur gepland voor in Maart maar ik werk bij 1 van onze 4 krijgsmachtdelen en vroeg me dus af of er controles worden gehouden op drugs en natuurlijk of doping hier ook bij aanslaat. Alvast bedankt en serieuze reacties graag :cool:

Gebruik de search eens , is al meerdere malen langs geweest

• Topic Starter Topic Starter
niks nuttigs gevonden en ik heb alle topics doorgelezen :|

ze doen alleen op ziektes en al controleren in amerika zijn ze wel begonnen met doping controles bij de brede soldaten.
dat was een keer langsgeweest in een topic

Ik werk al 15 jaar bij het bedrijf defentie en er word niet op doping gecontroleerd, allen als er een sterk vermoeden is .
en dan wordt het nog in overleg gedaan.

Bravo2 zei:
ze doen alleen op ziektes en al controleren in amerika zijn ze wel begonnen met doping controles bij de brede soldaten.
dat was een keer langsgeweest in een topic
Zouden ze in Amerika die troep niet gewoon tijdens hun dienst van de regering krijgen.

nee dat deden ze alleen in 1939-1945 dat is tegenwoordig niet meer in :P

ik wist al dat er niet werd gecontroleerd op doping. ze kijken wel naar de eiwit spiegel en zo. als je net klaar bent met kuren zou het wel eens kunnen dat deze best hoog is, zouden ze naar aanleiding hiervan alsnog de beslissing nemen om het alsnog te doen???
ik moet zelf binnenkort naar de keuring en ben eerlijk gezegd best wel een beetje bezorgd omdat ik maar enkele weken ervoor klaar ben met mijn kuur

Terug
Naar boven