Fitness Seller

Coronavirus

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.367
Jaw

1 van mijn schoonzussen heeft verschijnselen en moet een week in quarantaine, thuis.
Ze heeft huisgenoten en klanten op het werk waar ze altijd mee in contact is en voor hun geldt dit niet, lekker logisch :roflol:

Vandaag liggen er tussen de veertig en vijftig coronapatiënten in kritieke toestand op de Nederlandse intensive cares. ,,Meer dan de helft van die patiënten is onder de vijftig jaar. Er zitten ook jongeren bij.’’ Dat zegt voorzitter van de Nederlandse Vereniging voor Intensive Care (NVIC) Diederik Gommers, in een interview met deze site.

763 (1).jpeg

In het draaiboek voor de coronacrisis van de Nederlandse Vereniging voor Intensive Care (NVIC) staat een koele, maar akelige rekensom. Bij 12 duizend besmettingen, waarbij 1 op de 10 geïnfecteerden zorg in het ziekenhuiszorg nodig heeft, zijn de bedden op de intensive care (IC) op, zo legde voorzitter Diederik Gommers deze week uit. Dat zou in dit extreme geval kunnen betekenen, zo vertelde Gommers, dat bijvoorbeeld patiënten met een andere ziekte of ouderen boven de 80 geen zorg meer kunnen ontvangen.

Zorgen dus dat we niet ziek worden. Mijn huis wordt vanaf morgen een fort.

Vlucht terug gecancelled, 72 uur vooraf kan ik pas een keer bellen zodat anderen met spoed eerst een nieuwe vlucht kunnen krijgen. Fijn.

Ik vraag mij af waarom elke overheid kiest voor de 2-3 weken 'lockdown' wij weten allemaal dat dit spelletje maanden gaat duren zoals in china waar het nu al 3 maanden bezig is.
De basic fit gaat echt niet opengaan in 3 weken. :rolleyes:
Daar had ik het dus ook over met mijn familie.
Iedereen denkt inderdaad dat dit 'plots' weg is na 3weken. Ik snap niet waarom

Terug uit madrid sinds gister. Net 15 uur geslapen na een lange week. Heb alle corona symptomen. Dag voordat we vlogen alleen hoesten maar werd elke dag erger. Hele groep waarmee ik was begint nu ook verschijnselen te krijgen keelpijn/hoesten dus gaat al de mooie kant op. Vader slaapt nu in een hotel dat door het ziekenhuis betaald wordt aangezien hij niet met mij in contact mag komen(hij is de leidinggevende van de SEH dus als hij uitvalt is t klaar daar). Nu dus ziek op bed GGD doet geen testen meer want geen tijd daarvoor en ze zien de zin er niet in om mij te testen(???) heb wel alle symptomen en kom uit een oranje zone, dus beetje gek weer. Nu dus op kamer quarantaine mag er niet uit dus super leuk joepie

Sterkte en beterschap.

763 (1).jpeg

In het draaiboek voor de coronacrisis van de Nederlandse Vereniging voor Intensive Care (NVIC) staat een koele, maar akelige rekensom. Bij 12 duizend besmettingen, waarbij 1 op de 10 geïnfecteerden zorg in het ziekenhuiszorg nodig heeft, zijn de bedden op de intensive care (IC) op, zo legde voorzitter Diederik Gommers deze week uit. Dat zou in dit extreme geval kunnen betekenen, zo vertelde Gommers, dat bijvoorbeeld patiënten met een andere ziekte of ouderen boven de 80 geen zorg meer kunnen ontvangen.
Zal er in de toekomst meer geld naar de zorg gaan om o.a. meer IC bedden te hebben die 99% van de tijd niet gebruikt zullen worden?

Zal er in de toekomst meer geld naar de zorg gaan om o.a. meer IC bedden te hebben die 99% van de tijd niet gebruikt zullen worden?

hetzelfde idee als het in stand houden van een duur defensieapparaat ,meer dan wat nutteloze logeerpartijtjes in schimmige Afrikaanse landen
doen we er niet mee

Terug
Naar boven