AndroidHealthClinic

Coronavirus

Iran is Shia, iets zweveriger en minder militair, ISIS is Shiite en meer militair gericht.
Minder militair is niet per se waar Ik aan denk bij Iran.

Volgens mij leent het geloof in de terugkeer van die ene uitverkoren Iman zich wel voor wat oorlogsretoriek, maar als Turkije dingen in Syrië gaan doen dan staan de Dyianet preken ook vol met vanuit de Islam verbasterde strijdkreten.
Is nu al minstens 2x gebeurd.

Ik ben niet zo medisch onderlegd, maar ik had begrepen dat er Italië/China/Duitsland varianten waren?
de evt behandeling zal waarschijnlijk het zelfde zijn , virussen heb idd wel vaker variabelen in hun eiwitten reeks zitten . voorbeeld is hoe je als hiv patient een gemuteerde versie kan krijgen als op een of andere manier nog eens besmet word door iemand met een andere virale "programmering"" wat behandeling lastiger maakt hoe dit met corona gaat werken is natuurlijk gissen lijkt mij .

KZYs8jw.jpg

Waarom heeft de NOS app zo'n cheap ass kaartje waarop je net niet kunt zien waar de besmettingen zijn?

Iran is Shia, iets zweveriger en minder militair, ISIS is Shiite en meer militair gericht.
Je hebt gelijk; ik doelde ook meer op het feit dat in Iran Corona ook welig tiert. IS is m.n. in Irak en een aantal landen ten westen daarvan en in Afrika (Nigeria, Libië) en in Z-O Azië actief.

Lockdown feestjes :roflol:

Traangas en wapenstok erop....die ziekteverspreiders uiteendrijven!!! Er zal rap afstand zijn tss de mensen.

Terug
Naar boven