Hmmpf, zijn ze eens een keer welkom en dan komen ze weer niet opdagen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor 100 man jezelf opblazen is de moeite niet.Hmmpf, zijn ze eens een keer welkom en dan komen ze weer niet opdagen
Minder militair is niet per se waar Ik aan denk bij Iran.Iran is Shia, iets zweveriger en minder militair, ISIS is Shiite en meer militair gericht.
de evt behandeling zal waarschijnlijk het zelfde zijn , virussen heb idd wel vaker variabelen in hun eiwitten reeks zitten . voorbeeld is hoe je als hiv patient een gemuteerde versie kan krijgen als op een of andere manier nog eens besmet word door iemand met een andere virale "programmering"" wat behandeling lastiger maakt hoe dit met corona gaat werken is natuurlijk gissen lijkt mij .Ik ben niet zo medisch onderlegd, maar ik had begrepen dat er Italië/China/Duitsland varianten waren?
Iran is sjiiet.Iran is Shia, iets zweveriger en minder militair, ISIS is Shiite en meer militair gericht.
Je zal je nog verbazen hoeveel kinderen een deel van de zomervakantie alle dagen naar de opvang gaan.Ik weet niet hoe ouders die beiden werken het doen maar ze kunnen toch niet de gehele zomervakantie vrij nemen/verdelen/naar opvang sturen?
Vrolijke jongen die de VS een tijdje geleden heeft omgelegd.Minder militair is niet per se waar Ik aan denk bij Iran.
Je hebt gelijk; ik doelde ook meer op het feit dat in Iran Corona ook welig tiert. IS is m.n. in Irak en een aantal landen ten westen daarvan en in Afrika (Nigeria, Libië) en in Z-O Azië actief.Iran is Shia, iets zweveriger en minder militair, ISIS is Shiite en meer militair gericht.

www.rtlnieuws.nl
Traangas en wapenstok erop....die ziekteverspreiders uiteendrijven!!! Er zal rap afstand zijn tss de mensen.Lockdown feestjes
![]()
Feestjes België door sluiting kroegen: 'Exact wat niet mocht gebeuren'
Door het coronavirus in België gingen de afgelopen nacht kroegen voor lange tijd op slot. Het leidde tot zogenoemde 'lockdown'-feestjes. Jongeren vierden hun laatste feestjes op straat. Een viroloog spreekt er schande van.www.rtlnieuws.nl
Lockdown feestjes
![]()
Door het coronavirus in België gingen de afgelopen nacht kroegen voor lange tijd op slot. Het leidde tot zogenoemde 'lockdown'-feestjes. Jongeren vierden hun laatste feestjes op straat. Een viroloog spreekt er schande van.www.rtlnieuws.nl
Lockdown feestjes
![]()