XXL Nutrition

Coronavirus

Volgens het RIVM ligt het aantal besmettingen in Nederland nu op 6000. Gister was dat nog 1000.

Gaat lekker Mark.

6000 is zijn schatting, niet testresultaten.

Zoals ik al eerder zei, de echte cijfers zijn veel hoger dan de testresultaten.
Zoals we zien bij @Simsalabimmusclesforsewin, veel mensen worden al niet meer getest en moeten gewoon thuis blijven.

In Italie zijn waarschijnlijk al minimaal een kwart miljoen mensen besmet.

Volgens het RIVM ligt het aantal besmettingen in Nederland nu op 6000. Gister was dat nog 1000.

Gaat lekker Mark.
Ik word een beetje moe van jouw niet aflatende alarmisme...
1000 is het aantal geregistreerde gevallen (waarbij het virus daadwerkelijk is vastgesteld d.m.v. een test).
6000 is het totaal aantal geschatte gevallen (dus inclusief de mensen die het wel hebben, maar niet getest zijn).

O, ik zie nu dat @basmca me al voor is.

Dus het geschatte aantal Coronageïnfecteerden ligt ongeveer gelijk aan het aantal griepdoden per jaar.

Het aantal longontstekingen zou misschien een betere vergelijking zijn.

Stel dat China niet naar buiten was getreden dat het om een SARS variant ging, zouden we dan over enkele maanden gezegd hebben dat dit wel een stevige griep was?

Gvd vakanties worden geannuleerd tm 31 maart. Moet dus nu een week gaan thuis zitten.

Kkkkkkkmmmmmm m kdncdjjsxndnksksldmfddndksmdkrk e.v.cj terkkke d32kwn

Gvd vakanties worden geannuleerd tm 31 maart. Moet dus nu een week gaan thuis zitten.

Kkkkkkkmmmmmm m kdncdjjsxndnksksldmfddndksmdkrk e.v.cj terkkke d32kwn
Nieuws
Corona-voucher bij annulering of omboeking

Zaterdag 14 maart 2020
De ANVR is blij dat SGR reisondernemingen een creatieve mogelijkheid heeft geboden bij het omboeken of annuleren van de reis, waarbij de uit te geven Corona-voucher onder dekking valt van dit garantiefonds. Hiermee blijven reizigers de zekerheid houden dat hun reeds betaalde reissom veilig is gesteld.

Ja echt goede bron man, als je nou nog steeds niet snapt helpt onderstaand filmpje je mss verder.

Ja echt goede bron man, als je nou nog steeds niet snapt helpt onderstaand filmpje je mss verder.

De bron boeit niet echt in dit geval aangezien de aantallen wat influenza betreft kloppen

Heb je een samenvatting voor me, ik heb nu geen tijd om anderhalf uur naar een filmpje te kijken/luisteren.

• Like
Waarderingen: BB_
De bron boeit niet echt in dit geval aangezien de aantallen wat influenza betreft kloppen

Heb je een samenvatting voor me, ik heb nu geen tijd om anderhalf uur naar een filmpje te kijken/luisteren.
Wat is je punt dan precies? Je wilt er iets mee aantonen, dat Griep erger is dan Corona?

Terug
Naar boven