AndroidHealthClinic

Coronavirus

Ligt het aan mij of doet een groot deel van de mensen alsof corona krijgen een zekere dood is?

Vind het feit dat mensen zo meegaand zijn in de beperking van hun vrijheden in ruil voor een beetje meer “veiligheid” angstaanjagender dan het virus op zich maarja, zal wel aan mij liggen zeker... :rolleyes:

Ligt het aan mij of doet een groot deel van de mensen alsof corona krijgen een zekere dood is?

Vind het feit dat mensen zo meegaand zijn in de beperking van hun vrijheden in ruil voor een beetje meer “veiligheid” angstaanjagender dan het virus op zich maarja, zal wel aan mij liggen zeker... :rolleyes:

Die mensen mogen van mij sowieso sterven

Eens. Als jongere maak ik me niet echt druk, maar vermijd enkel contact met ouderen.

Binnen blijven nadat je een paar sloffen sigaretten hebt ingeslagen is voor veel mensen de werkelijkheid.

6000 is zijn schatting, niet testresultaten.

Zoals ik al eerder zei, de echte cijfers zijn veel hoger dan de testresultaten.
Zoals we zien bij @Simsalabimmusclesforsewin, veel mensen worden al niet meer getest en moeten gewoon thuis blijven.

In Italie zijn waarschijnlijk al minimaal een kwart miljoen mensen besmet.
Ik word een beetje moe van jouw niet aflatende alarmisme...
1000 is het aantal geregistreerde gevallen (waarbij het virus daadwerkelijk is vastgesteld d.m.v. een test).
6000 is het totaal aantal geschatte gevallen (dus inclusief de mensen die het wel hebben, maar niet getest zijn).

O, ik zie nu dat @basmca me al voor is.
Ik snap dat die 6000 een schatting is en dat dat dus niet hetzelfde is als bevestigde gevallen. Het was niet mijn bedoeling om onnodig te alarmeren of paniek te zaaien. Ik bracht slechts het nieuws dat ik net las..

Ik wil aantonen dat we hysterisch reageren op een viraleinfectie.
CARBONA IS EEN VIRALE INFECTIE!

tenor.gif

Persconferentie gaat niet door.
Screenshot_20200315_143205_nl.sanomamedia.android.nu.jpg

6000 is zijn schatting, niet testresultaten.

Zoals ik al eerder zei, de echte cijfers zijn veel hoger dan de testresultaten.
Zoals we zien bij @Simsalabimmusclesforsewin, veel mensen worden al niet meer getest en moeten gewoon thuis blijven.

In Italie zijn waarschijnlijk al minimaal een kwart miljoen mensen besmet.
Mark probeert het weer minder te laten lijken dan het is

Persconferentie gaat niet door.
Landelijke maatregelen verwacht
Het kabinet komt in de loop van de dag met nadere mededelingen, zeggen de drie voorzitters van de veiligheidsregio's in Noord-Brabant. Zij zouden vanmiddag een persconferentie geven, maar die gaat niet door.
"We hebben er vertrouwen in dat ons pakket van voorgestelde maatregelen door het kabinet wordt overgenomen", zeggen burgemeester Weterings (Tilburg), burgemeester Jorritsma (Eindhoven) en burgemeester Mikkers (Den Bosch) in een gezamenlijke verklaring.
Ah, toch nog.

Terug
Naar boven