Fitness Seller

Coronavirus

Nederland gaat ook lekker op slot....

20200315_151230.jpg

R.I.P

kut :fire:

i will suck d*ck for training

• Wow
Waarderingen: mat
20200315_152212.jpg

Well then, even al mijn shit van de zolder gehaald, hier is waarmee het de volgende weken/maanden zal mee moeten gebeuren. Een worstelpop van 65kg, gewichtsvest van 30kg, een 45kg in totaal aan schijven en 3 dumbbell-halters, 6kg polsgewichten, en wat heavy grip grippers.

EDIT: nog een halter met 2*10kg schijven teruggevonden, good times, kan ik best degelijk mee trainen.

Laatst bewerkt:
Persco om 17u in Nederland.

Laat maar. Je bedoelde enige. Enigste is de overtreffende trap van enig in de zin van schattig.

o.k op die fiets :roflol: ,excusez moi ,heel mijn wereld is even ingestort ,correcte spelling zat er even niet in ,
ben Marktplaats al aan het afstruinen voor wat gewichten,trainen ging gvd net weer steeds beter :treuren:

• Haha
Waarderingen: BB_
Waarom zijn power/halfracks en bankjes altijd uitverkocht :(

Alle fitnessscholen in nederland zullen toch de deuren moeten sluiten neem ik aan ? Niet enkel de basic fit clubs.

Alle fitnessscholen in nederland zullen toch de deuren moeten sluiten neem ik aan ? Niet enkel de basic fit clubs.
Waarom moeten? Zolang de overheid dit niet oplegt zie ik geen reden voor kleinschalige fitnesscentra de deuren te sluiten.

Terug
Naar boven